Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Dag,
vanwege een klein probleempje heb ik Ziggo Safe Online opnieuw proberen te installeren in mijn Windows 10 installatie:
* De officiële verwijderingstool gebruikt
* Opnieuw opgestart
* Software downloaden, en installeren - lukt niet
* PC Afgemeld bij Mijn Ziggo - en opnieuw aangemeld
* Nogmaals geprobeerd te installeren - lukt nog steeds niet.
De installatie loopt langzaam op naar ca. 70 % - dan ineens snel naar iets in de 90% - waarna de balk ineens terugschiet - en de installatie wordt beëindigd, zonder enige melding.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost.
Ik vond in het Windowslogboek de volgende melding:
Product: Ziggo Safe Online -- Error 1312. Cannot create the directory 'C:\ProgramData\F-Secure\NS\default'. A file with this name already exists. Please rename or remove the file and click retry, or click Cancel to exit.
Heb de directory ProgramData\F-Secure hernoemd - en daarna lukte de installatie wel.
Opgelost.
Ik vond in het Windowslogboek de volgende melding:
Product: Ziggo Safe Online -- Error 1312. Cannot create the directory 'C:\ProgramData\F-Secure\NS\default'. A file with this name already exists. Please rename or remove the file and click retry, or click Cancel to exit.
Heb de directory ProgramData\F-Secure hernoemd - en daarna lukte de installatie wel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...