Vraag
Reacties
Oplossing
JDZ
Level 3

Ziggo Safe Online opnieuw installeren lukt niet

Dag,

 

vanwege een klein probleempje heb ik Ziggo Safe Online opnieuw proberen te installeren in mijn Windows 10 installatie:

* De officiële verwijderingstool gebruikt

* Opnieuw opgestart

* Software downloaden, en installeren - lukt niet

* PC Afgemeld bij Mijn Ziggo - en opnieuw aangemeld
* Nogmaals geprobeerd te installeren - lukt nog steeds niet.

De installatie loopt langzaam op naar ca. 70 % - dan ineens snel naar iets in de 90% - waarna de balk ineens terugschiet - en de installatie wordt beëindigd, zonder enige melding. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JDZ
Level 3
Topicstarter

Opgelost. 

Ik vond in het Windowslogboek de volgende melding: 

 

Product: Ziggo Safe Online -- Error 1312. Cannot create the directory 'C:\ProgramData\F-Secure\NS\default'. A file with this name already exists. Please rename or remove the file and click retry, or click Cancel to exit.

 

Heb de directory ProgramData\F-Secure hernoemd - en daarna lukte de installatie wel. 

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
JDZ
Level 3
Topicstarter

Opgelost. 

Ik vond in het Windowslogboek de volgende melding: 

 

Product: Ziggo Safe Online -- Error 1312. Cannot create the directory 'C:\ProgramData\F-Secure\NS\default'. A file with this name already exists. Please rename or remove the file and click retry, or click Cancel to exit.

 

Heb de directory ProgramData\F-Secure hernoemd - en daarna lukte de installatie wel. 

0 Kudos