Dag,
vanwege een klein probleempje heb ik Ziggo Safe Online opnieuw proberen te installeren in mijn Windows 10 installatie:
* De officiële verwijderingstool gebruikt
* Opnieuw opgestart
* Software downloaden, en installeren - lukt niet
* PC Afgemeld bij Mijn Ziggo - en opnieuw aangemeld
* Nogmaals geprobeerd te installeren - lukt nog steeds niet.
De installatie loopt langzaam op naar ca. 70 % - dan ineens snel naar iets in de 90% - waarna de balk ineens terugschiet - en de installatie wordt beëindigd, zonder enige melding.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost.
Ik vond in het Windowslogboek de volgende melding:
Product: Ziggo Safe Online -- Error 1312. Cannot create the directory 'C:\ProgramData\F-Secure\NS\default'. A file with this name already exists. Please rename or remove the file and click retry, or click Cancel to exit.
Heb de directory ProgramData\F-Secure hernoemd - en daarna lukte de installatie wel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Opgelost.
Ik vond in het Windowslogboek de volgende melding:
Product: Ziggo Safe Online -- Error 1312. Cannot create the directory 'C:\ProgramData\F-Secure\NS\default'. A file with this name already exists. Please rename or remove the file and click retry, or click Cancel to exit.
Heb de directory ProgramData\F-Secure hernoemd - en daarna lukte de installatie wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.