1
Vraag
2
Reacties
MackyW

Level 4
  • 25Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Ziggo Safe Online op Samsung Tablet

Hallo, Ik probeer Ziggo Safe online op mijn Samsung Galaxy Tab S met Android 6.0.1 te installeren en dat lukt niet. Installatie blijft maar draaien.Ik heb Safe Online voor 5 apparaten aangeschaft en op 3 Windows PC's draaien.
Iemand een idee waarom dit niet lukt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MackyW
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Probleem opgelost. Als de toegestuurde mail van Ziggo gevolgd wordt kom ik uit op een link om via "App store" (Apple?) te installeren. Zelf installeren via "Play Store" lukt meteen.
Dank voor het meedenken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Je kan via Mijn Ziggo inloggen dan naar Producten en kies optie Internet, scroll naar beneden en je ziet Safe Online staan, daar kan je apparaat toevoegen en dan komt de download tevoorschijn maar ook je licentie intrekken op een apparaat.

En anders kan je even deze links aanklikken:

Support bij het her-installeren en/of de-installeren van de Ziggo internet beveiliging
https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools
F-secure verwijderen als de standaard niet werkt
https://community.ziggo.nl/computerprogramma-s-158/f-secure-her-installatie-wil-niet-lukken-23967/
MackyW
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Alles al geprobeerd, wil niet lukken. Er staan nog twee licenties open.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Verwijderen via de tools werkt niet?

Misschien kan iemand je nog verder helpen, je kan eventueel CCleaner downloaden gratis versie en dan deïnstalleren. Kan zijn dat er nog een proces open blijft staan waarom hij dan niet kan verwijderen.

Anders een moderator die binnen een dag dit topic binnen komt of andere gebruikers die je op weg helpen.
MackyW
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Probleem opgelost. Als de toegestuurde mail van Ziggo gevolgd wordt kom ik uit op een link om via "App store" (Apple?) te installeren. Zelf installeren via "Play Store" lukt meteen.
Dank voor het meedenken.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Dank je voor je terugkoppeling en bedankt.?

Goed te lezen dat het is gelukt en als je in de toekomst vragen hebt, dan mag je hier altijd terecht op de Community.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic