SRF
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Ziggo Safe Online op Samsung Mobiel

We hebben Samsung Mobiel SM-J330FN, die meldding geeft; "Uw Abonnement eindigt vandaag. tik hier om te Abonneren". Ik heb in APP gekeken en er staat SW 18.3.0019489.

Op andere Samsung Mobiel SM-A515F/DSN heb ik in APP SW 17.08.0014864. 

Wat kan hier Fout van zijn. Wanneer zou Meldding opgelost gaan worden. 

 

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15537Posts
  • 652Oplossingen
  • 3593Likes

Heel vreemd want als jij Ziggo Safe Online abonnement hebt t.w.v. € t.w.v. 6,95 dan kan je met 20 licenenties gewoon alles blijven gebruiken.

 

Ga even naar www.ziggo.nl en log in de rechter boven hoek op Mijn Ziggo ga dan naar Producten en vervolgens Internet, scroll iets door naar Beveiliging instellen, wat komt daar naar voren, zijn er licenties over of heb je die verwijderd kunnen worden. Je kan ook Ziggo Safe Online hier voor openen dan naar webpagina gaan.

 

Laat het maar even weten.

SRF
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Hallo, ik heb dat gedaan, maar hielp niet. Doch, dit is ineens ontstaan. Het zou, na contact met Ziggo gehad te hebben, een SW probleem zijn. Zijn er meer mensen die dit Probleem hebben? Ik ben benieuwd hoe lang duurt voordat er nieuwe SW komt en of dan het Probleem over is. 

jansmarcel
Gedreven Raadgever
  • 353Posts
  • 14Oplossingen
  • 141Likes

@SRF  Heb je in de Safe Online app ingelogd met je Mijn Ziggo account? Als je dit niet doet is het inderdaad zo dat de virusscanner maar een geldigheid van 1 dag heeft.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15537Posts
  • 652Oplossingen
  • 3593Likes

Zoals @jansmarcel  aangeeft je moet wel ingelogd zijn

 

Je kan deze stappenplan volgen Ziggo Safe Online installeren 

 

Ga naar de Google Playstore en download dit logo Ziggo Safe Online

 

 IMG_0471.jpg

 

Als deze is geïnstalleerd wordt er gevraagd in te loggen met je Ziggo gegevens, waar je ook mee in kan loggen in Mijn Ziggo.

Dan ziet de Login er zo uit.

 

Ingelogd met apparatenIngelogd met apparatenInlogd met Naam en E-mailInlogd met Naam en E-mailLaatste versie Ziggo Safe OnlineLaatste versie Ziggo Safe Online

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze foto's zijn vanaf me iPhone genomen, Android kan iets afwijken maar behoord er zelfde jasje te hebben met inlog en gegevens 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 806Posts
  • 36Oplossingen
  • 130Likes

@SRF ik haak even in, na al de nuttige tips gezien te hebben. Kan je er iets mee? 

Uitgelicht topic