SRF

Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Ziggo Safe Online op Samsung Mobiel

We hebben Samsung Mobiel SM-J330FN, die meldding geeft; "Uw Abonnement eindigt vandaag. tik hier om te Abonneren". Ik heb in APP gekeken en er staat SW 18.3.0019489.

Op andere Samsung Mobiel SM-A515F/DSN heb ik in APP SW 17.08.0014864. 

Wat kan hier Fout van zijn. Wanneer zou Meldding opgelost gaan worden. 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@SRF  Heb je in de Safe Online app ingelogd met je Mijn Ziggo account? Als je dit niet doet is het inderdaad zo dat de virusscanner maar een geldigheid van 1 dag heeft.

Bekijk in context

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Zoals @jansmarcel  aangeeft je moet wel ingelogd zijn

 

Je kan deze stappenplan volgen Ziggo Safe Online installeren 

 

Ga naar de Google Playstore en download dit logo Ziggo Safe Online

 

 IMG_0471.jpg

 

Als deze is geïnstalleerd wordt er gevraagd in te loggen met je Ziggo gegevens, waar je ook mee in kan loggen in Mijn Ziggo.

Dan ziet de Login er zo uit.

 

Ingelogd met apparatenIngelogd met apparatenInlogd met Naam en E-mailInlogd met Naam en E-mailLaatste versie Ziggo Safe OnlineLaatste versie Ziggo Safe Online

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze foto's zijn vanaf me iPhone genomen, Android kan iets afwijken maar behoord er zelfde jasje te hebben met inlog en gegevens 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Heel vreemd want als jij Ziggo Safe Online abonnement hebt t.w.v. € t.w.v. 6,95 dan kan je met 20 licenenties gewoon alles blijven gebruiken.

 

Ga even naar www.ziggo.nl en log in de rechter boven hoek op Mijn Ziggo ga dan naar Producten en vervolgens Internet, scroll iets door naar Beveiliging instellen, wat komt daar naar voren, zijn er licenties over of heb je die verwijderd kunnen worden. Je kan ook Ziggo Safe Online hier voor openen dan naar webpagina gaan.

 

Laat het maar even weten.

SRF
Topicstarter
Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, ik heb dat gedaan, maar hielp niet. Doch, dit is ineens ontstaan. Het zou, na contact met Ziggo gehad te hebben, een SW probleem zijn. Zijn er meer mensen die dit Probleem hebben? Ik ben benieuwd hoe lang duurt voordat er nieuwe SW komt en of dan het Probleem over is. 

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@SRF  Heb je in de Safe Online app ingelogd met je Mijn Ziggo account? Als je dit niet doet is het inderdaad zo dat de virusscanner maar een geldigheid van 1 dag heeft.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Zoals @jansmarcel  aangeeft je moet wel ingelogd zijn

 

Je kan deze stappenplan volgen Ziggo Safe Online installeren 

 

Ga naar de Google Playstore en download dit logo Ziggo Safe Online

 

 IMG_0471.jpg

 

Als deze is geïnstalleerd wordt er gevraagd in te loggen met je Ziggo gegevens, waar je ook mee in kan loggen in Mijn Ziggo.

Dan ziet de Login er zo uit.

 

Ingelogd met apparatenIngelogd met apparatenInlogd met Naam en E-mailInlogd met Naam en E-mailLaatste versie Ziggo Safe OnlineLaatste versie Ziggo Safe Online

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze foto's zijn vanaf me iPhone genomen, Android kan iets afwijken maar behoord er zelfde jasje te hebben met inlog en gegevens 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@SRF ik haak even in, na al de nuttige tips gezien te hebben. Kan je er iets mee? 

SRF
Topicstarter
Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, ik begrijp niet dat Probleem als Oplossing is gekozen. 

Het werkt nog steeds niet. Is er al Oplossing voor?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@SRF Wat jammer om te lezen dat het probleem nog niet is opgelost! Heb je de tips van @Dave! en @jansmarcel meegenomen/ uitgeprobeerd? 

SRF
Topicstarter
Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, Ja dat heb ik gedaan. 

Is er bekend wanneer er nieuwe Update komt. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ziggo Safe Online geeft update's in de Google Playstore of Apple App Store aan als het om programma gaat maar de Data base zelf update zichzelf automatisch.

 

Ik weet niet 100% zeker met Android, maar mijn Macbook en iPad update'n uitzichzelf en merk je niks van, dat zal ook wel bij Android zo zijn. Ik heb helaas geen Android meer in huis, anders had ik dit kunnen vaststellen, misschien weet @Lotte  dit wel.

SRF
Topicstarter
Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, op mijn Vrouw der toestel is er versie; 18.30019489. Is dit de recentste Versie? 

Als ik App opent komt er nog steeds voor; "Uw Abonnement eindigt vandaag. Tik hier om te Abonneren."

Doe ik dat staat er; "U hebt geldig doorlopend Abonnement"

Op mijn toestel heb ik versie 17.8.0014864.

Vandaar mijn melding.  

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je hem gewoon installeerd via de App dan ben je gewoon door inloggen van de gegevens verzekerd van levenslange beveiliging, daar hoef je niks aan te veranderen.

SRF
Topicstarter
Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, ik heb hem gewoon via App geïnstalleerd. Fout is geleidelijk ontstaan, hetgeen omschreven. Dus dat moet toch oorzaak hebben. 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @SRF. Het heeft zeker een oorzaak, welke daar ben ik inmiddels achter. Je krijgt de melding 'uw safe online abonnement eindigt vandaag', bij het openen geeft deze de melding 'U hebt een geldig doorlopend abonnement'. Dit is ontstaan na de release van versie 18.3, jij hebt gewoon een actief abonnement en kunt deze melding negeren. Het heeft verder geen effect op de werking van Safe Online. De nieuwe versie 18.4 staat binnenkort live en verhelpt deze onterechte melding. 🙂 

SRF
Topicstarter
Level 11
  • 516Posts
  • 8Oplossingen
  • 141Likes

Hallo, bedankt, we gaan het het afwachten. 

Uitgelicht topic