1
Vraag
2
Reageer en help mee
jari43

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Safe Online - melding dat PC niet beschermd is

Mijn Ziggo Safe Online zegt sinds vandaag dat m,n PC niet meer beschermd is.
M,n 2 tablets en telefoon daar werkt het WEL normaal.
Ik heb 4 apparaten beveiligd, maar sinds vandaag is mijn PC "Niet meer beveiligd"omdat m,n Abo. verlopen zou zijn.
2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey jari43 . Welkom hier en goed dat je aan de bel trekt. Scherp zijn op de beveiliging is belangrijk!
Ik zie dat je inmiddels ook contact heb gehad via de telefoon en dat geadviseerd is het programma opnieuw te installeren. Is dit gelukt en is hiermee het probleem verholpen? We horen graag van je!
jari43
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lucky Ziggo,

Inderdaad, gewoon progamma van de PC af, opnieuw installeren en klaar.
Wel jammer dat ik daarvoor 3X heb moeten bellen???:thinking:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic