Hallo Meindert,
Ik heb de oplossing gevonden en het werkt nu prima! Graag wil ik de oorzaak van het probleem delen, omdat dit ook schijnbaar bij Ziggo niet bekend is.
Uiteraard had ik pop-ups ingeschakeld, zoals mij als oplossing door Ziggo werd aangedragen. Helaas had dit dus geen resultaat. Ruim een jaar geleden had ik ook een abonnement bij Ziggo met Safe Online XL. Voor meerdere apparaten dus (20). Ik had hier een stuk of 5 van in gebruik. In de tussentijd zat ik bij een andere provider. Nu ik onlangs opnieuw een abonnement bij Ziggo heb afgesloten, had ik nog geen XL voor meerdere apparaten toegewezen gekregen, maar slechts voor 1 apparaat. Normaal gesproken zou ik dus Safe Online voor 1 apparaat kunnen gebruiken. Dit lukte niet, omdat er, zonder dat ik mij hiervan bewust was, al 5 apparaten stonden geregistreerd en geen verdere rechten meer over had!! Schijnbaar is dit destijds bij het beëindigen van het voorgaande abonnement niet gewist!!! Pas na toewijzing van mijn huidige abonnement met Safe Online ''XL" had ik weer toegang tot het installeren van meerdere apparaten en het eventueel wissen hiervan. Pas toen zag ik dat deze "oude" apparaten nog steeds stonden geregistreerd!!! Alles werkt nu.
Ook als iemand slechts blijvend toegang heeft voor 1 apparaat, krijg je dus helemaal geen toegang meer... Het is dus belangrijk dat de registratie van dit ene apparaat door Ziggo, of door de houder bij beëindiging van het voorgaande abonnement wordt verwijderd! Mogelijk hebben anderen met het zelfde probleem hier iets aan.