Door probleem met Ziggo safe on line na update Windows 10 Home kreeg ik de melding dat mijn pc niet meer veilig zou zijn.
Van alles geprobeerd echter zonder resultaat. dus….
Op aanwijzing via links in mail van de helpdesk Ziggo safe on line verwijdert en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Halverwege stopt de installatie en zegt dat ik eerst Hitman Pro (advies ING internet bankieren beveiliging) dien te verwijderen omdat dit programma niet compatibel zou zijn met Ziggo safe on line. Inderdaad na verwijdering geen probleem met installatie.
Hitman Pro draait al langere tijd met Ziggo safe on line zonder problemen op mijn PC.
Dus VRAAG: Is dit dus misschien alleen een probleem dat zich voordoet bij installatie?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @RobbieB53! Welkom! 🙂
Wat @Steefb al zei, het is niet aan te raden om gebruik te maken van meerdere programma's voor de beveiliging van je computer. Verschillende beveiligingspakketten krijgen vaak ruzie met elkaar. En dan is je computer helemaal niet beter beveiligd.. Daarom kreeg je ook de melding dat je eerst de andere software moest verwijderen!
Hallo,
HitmanPro is geen virusscanner maar een anti-malware programma die samen met een virusscanner kan.
Het beste zou je nog kunnen kiezen voor HitmanPro-Alert en deze word door ING aanbevolen.
Wat je kan doen is beide programma's verwijderen, dan eerst ziggo safe-online installeren en daarna HitmanPro.
Dan zou alles weer goed moeten werken.
Dank jullie wel voor de reacties. Heb ook nog deze vraag uitgezet bij F-secure. Dus even dit antwoord afwachten.....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.