1
Vraag
2
Reageer en help mee
RobbieB53

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Safe Online i.c.m. andere beveiligingssoftware

Door probleem met Ziggo safe on line  na update Windows 10 Home kreeg ik de melding dat mijn pc niet meer veilig zou zijn.

Van alles geprobeerd echter zonder resultaat. dus….

Op aanwijzing via links in mail van de helpdesk Ziggo safe on line verwijdert en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Halverwege stopt de installatie en zegt dat ik eerst Hitman Pro (advies ING internet bankieren beveiliging) dien te verwijderen omdat dit programma niet compatibel zou zijn met Ziggo safe on line. Inderdaad na verwijdering geen probleem met installatie.

Hitman Pro draait al langere tijd met Ziggo safe on line zonder problemen op mijn PC. 

Dus VRAAG: Is dit dus misschien alleen een probleem dat zich voordoet bij installatie? 

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @RobbieB53! Welkom! 🙂

Wat @Steefb al zei, het is niet aan te raden om gebruik te maken van meerdere programma's voor de beveiliging van je computer. Verschillende beveiligingspakketten krijgen vaak ruzie met elkaar. En dan is je computer helemaal niet beter beveiligd.. Daarom kreeg je ook de melding dat je eerst de andere software moest verwijderen!

abbs12

Level 4
  • 59Posts
  • 5Oplossingen
  • 19Likes

Hallo,

 

HitmanPro is geen virusscanner maar een anti-malware programma die samen met een virusscanner kan.

Het beste zou je nog kunnen kiezen voor HitmanPro-Alert en deze word door ING aanbevolen.

https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/5bs-van-veilig-bankieren/beveilig-je-apparatuur/hitmanpro...

 

Wat je kan doen is beide programma's verwijderen, dan eerst ziggo safe-online installeren en daarna HitmanPro.

Dan zou alles weer goed moeten werken.

 

 

RobbieB53
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank jullie wel voor de reacties. Heb ook nog deze vraag uitgezet bij F-secure. Dus even dit antwoord afwachten.....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic