Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Recentelijk heb ik een website gebouwd voor een klant en bezoekers van de site, die Ziggo Safe Online hebben geïnstalleerd, krijgen een melding dat de website onveilig zou zijn. Mijn klant is afhankelijk van de website m.b.t. zijn inkomen en deze melding wekt weinig vertrouwen bij de bezoekers van de site. Is er een manier om de website te laten ‘white listen’, zodat deze melding verdwijnt bij mensen die Ziggo Safe Online hebben geïnstalleerd? Het kan toch niet de bedoeling zijn van Ziggo dat ondernemers inkomsten mislopen. Ik heb overigens gezien dat veel mensen last ondervinden van de blokkeringen die Ziggo Safe Online oplegt. Ik hoop spoedig van u te horen. De site in kwestie is paventosolar.nl
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb bericht ontvangen van F-Secure dat analyse heeft uitgewezen dat de site veilig is. F-Secure heeft hun beveiliging aangepast om de url als veilig te beoordelen via de F-Secure beveiliging cloud.
Toch vreemd dat Ziggo Safe Online by F-secure initieel zoveel sites blokkeert.
Bedankt voor jullie reacties.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Ziggo Safe Online is van F-Secure met een Ziggo schil en wordt ook via die weg geupdate.
Ik vermoed dat de snelste weg via F-Secure is: https://www.f-secure.com/nl
Een snellere weg om gerichter met Ziggo in contact te treden is via de chat of een formulier:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
Net met 3 browsers gecontroleerd en https://paventosolar.nl/ gaf geen melding van Safe Online en wordt ook niet geblokkeerd..
Safe online is eigenlijk fsecure, Ziggo doet daar verder niet zoveel mee.
Bedankt voor jullie reacties. Mijn klant heeft deze week 3 meldingen gehad van bezoekers van zijn site (potentiële klanten!) dat ze de melding ‘site onveilig’ krijgen.
Na het installeren van Ziggo Safe Online, krijgt hij ook dezelfde melding ‘site onveilig/ verdachte website’. Vandaar de verdenking richting Ziggo Safe Online. Ik heb de site al aangemeld bij F-Secure en zal contact zoeken met de klantenservice van Ziggo via het formulier of de chat.
Hi @Ism72
Welkom op de Community. Wat handig dat je website voor sommige gebruikers niet te benaderen is. Ik heb het hier zojuist ook geprobeerd op een apparaat waar Safe Online op staat en kan de website prima bereiken. Ik zie dat je de website al aangemeld hebt bij F-Secure. Heb je daarna nog problemen gehoord?
Hi Rikst. Melding lijkt verdwenen sinds gisteravond. Waarschijnlijk heeft F-Secure m’n verzoek voor white listing ingewilligd, maar heb nog geen terugkoppeling van F-Secure ontvangen. Misschien komt dat nog.
Dat zou hartstikke mooi zijn! Houd je ons op de hoogte?
Ik heb bericht ontvangen van F-Secure dat analyse heeft uitgewezen dat de site veilig is. F-Secure heeft hun beveiliging aangepast om de url als veilig te beoordelen via de F-Secure beveiliging cloud.
Toch vreemd dat Ziggo Safe Online by F-secure initieel zoveel sites blokkeert.
Bedankt voor jullie reacties.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...