1
Vraag
2
Reageer en help mee
R-ene

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Safe Online app bug: "Gebruikersgegevens niet gesynchroniseerd"

Ik gebruik Ziggo Safe Online zowel op pc als mobiel (Android).

Op Android bestaat het probleem dat in de tab "Personen" een foutmelding staat: "Gebruikersgegevens niet gesynchroniseerd."  en je dus geen info kunt zien of aanpassen.
Dit heb ik al sinds november vorige jaar meerdere keren bij Ziggo gemeld en men vertelt telkens dat dit in versie 18.4 van de app opgelost zal zijn. Op de vraag wanneer deze versie uitgerold wordt, krijg ik geen echter antwoord. De huidige versie is van 2 september 2021 en heeft (waarschijnlijk) het probleem geïntroduceerd.

Opnieuw installeren van de huidige app-versie/telefoon, heeft geen zin.
Wanneer mogen we een oplossing verwachten?

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18365Posts
  • 825Oplossingen
  • 4951Likes

Probeer even te kijken of je eventueel update database hebt, zo niet.

Anders haal met F-Secure remove tool op je mobiel en PC geheel Ziggo Safe Online eraf.

Je kan met CCleaner alle rommel even scannen opruimen, de gratis editie of Malwarebytes Free  deze app is 30 dagen gratis en schakelt vanzelf over naar betaalt, maar de dingen die het bied blijft gratis, Malware en verwijderen in de Quarantaine. 

Als je dit hebt gedaan, ga je naar www.ziggo.nl en log in in de rechter bovenhoek op Mijn Ziggo

Ga dan naar Producten en kies tabblad Internet

Scroll naar beneden en klik op beveiliging instellingen en vanuit daar doet Safe Online alles vanzelf, apparaat voor apparaat, vergeet niet in het Oranje scherm je oude licenties vrij te geven.

Als er iets is, zie ik je reactie wel door een tag met @ en mijn naam Dave! dan zie ik het topic weer oplichten.

R-ene
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Dave!  schreef:

Probeer even te kijken of je eventueel update database hebt...

Hi @Dave! ,

Dank voor je antwoord, maar hoe doe ik dat (check op beschikbare update database)?

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18365Posts
  • 825Oplossingen
  • 4951Likes

Als je het logo aanklikt, dan kan je daar de database versie zien, en ook de update's anders bij instellingen.

R-ene
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

versies.png

Gedaan en nu? Het is in ieder geval niet de versie (18.4.xxxx) waar de oplossing in beloofd is. En die is ook niet beschikbaar. Volledig herinstalleren heeft volgens andere gebruikers en Ziggo helpdesk geen zin, omdat de fout in het programma zit en daarom wil ik mij dat werk besparen. Heb jij zicht wanneer de uitrol van 18.4 plaatsvindt?

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2261Posts
  • 285Oplossingen
  • 734Likes

Goedemorgen R-ene, het is inmiddels een tijdje geleden. Ik ben benieuwd of het probleem zich inmiddels heeft opgelost? Anders kan het zo zijn dat je de app, onbewust verkeerd verwijderd hebt. Hierdoor ontstaat er een conflict op het apparaat. Wil je het programma eens verwijderen op deze manier: Ondersteuningsprogramma's | F-Secure Na de herinstallatie moet het dan helemaal goed komen. 

Mocht dit ook niet de oplossing zijn dan vind je hem in dit topic mogelijk wel: Opgelost: Een niet werkende Safeonline - Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.