Hallo,
ik lees in een andere vraag/oplossing met de titel “Ziggo Safe Online XL bij Apple producten” dat het niet nodig is om de Safe Online app te installeren op IPhone/IPad (zie antwoord @EnergieBoy)
Echter gebruik in de Safe Online app op de apparaten van mijn kinderen voor ‘Parental Control’. Dus om dagelijkse tijdlimieten en bedtijd in te stellen. Op Samsung/Android producten werkt dat prima.
Maar op de IPhone 11 van mijn zoontje werkt de app niet (wordt geblokkeerd of zo).
Ik kan wel tijdlimieten instellen via mijn ouder account op mijn telefoon maar er gebeurt niets op de telefoon van mijn zoontje.
is dit een bekend probleem?
is dit te omzeilen zodat het wel werkt?
Bedankt alvast.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Jasper-V
Wat je al zegt, het is echt niet nodig om dat te installeren. Sterker nog, je hebt er zelfs niets aan met een iPhone (mijn ervaring).
Zou dit niet iets zijn?
https://support.apple.com/nl-nl/HT201304
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Jasper-V
Wat je al zegt, het is echt niet nodig om dat te installeren. Sterker nog, je hebt er zelfs niets aan met een iPhone (mijn ervaring).
Zou dit niet iets zijn?
https://support.apple.com/nl-nl/HT201304
Nog even aan @Jasper-V
Ik heb nog een artikel gevonden bij iCulture
Tijdslot voor kinderen instellen op iPhone en iPad: https://www.iculture.nl/tips/tijdslot-kinderen-ipad-iphone-tijdsduur/
Het is gelukt l, bedankt @EnergieBoy
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.