Ik gebruik het antivirus programma van Ziggo (Ziggo Safe Online). Sindsdien werkt mijn programma "KMS Auto Net" niet meer wat mijn Windows licentie automatisch actualiseert. Vroeger had ik het antivirusprogramma AVG waarbij dit wel werkte. Kan ik in Safe Online een instelling wijzigen zodat het programma KMS niet wordt tegen gehouden ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo Save Online = F-Secure.
De meeste antivirussen geven met regelmaat min of meer vals positieven en/of blokken bepaalde verbindingen en/of vertraagd de PC/laptop.
Vanwege die redenen gebruik ik sinds 2006 Windows Defender (eerder onder verschillende andere Microsoft Forefront Security Client namen) en ook op de 100+ computers die ik onderhoud had en geen van deze problemen meer gezien en ook geen virussen of malware en nu is Defender nog sterk verbeterd en werkt in Windows 10 en 11 met een sandbox, als je die instelt.
Maar gebruik vooral waar je je veilig bij voelt.
"KMS Auto Net" word als een dubieus programma gezien, wordt het terecht geblokkeerd.
Verder de link van Bert.
Om te installeren moet zelfs Windows Defender worden uitgeschakeld .
AVG had dit ook moeten blokkeren.
Goed gevonden @Steefb 🙂
Hoewel het mogelijk is om een veilige kopie van deze Windows activator te downloaden, zijn er duizenden exemplaren met malware.
veilig maak het nog niet legaal om te gebruiken dit gaat gewoon in tegen de EULA van microsoft
Ook al is het programma niet illegaal, het grijpt zo diep in op systeemprogramma's dat virusscanners hier terecht op aanslaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.