1
Vraag
2
Reacties
wjasnoek

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Safe Online - Hoe kan ik mijn telefoon op afstand opzoek of vergrendelen.

Ik heb Ziggo Safe Online, hoe kan ik mijn telefoon op afstand opzoek of vergrendelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemiddag @wjasnoek

Je komt niets verder als je steeds heen en weer wordt gestuurd. De functie die je zoekt, is helaas niet meer beschikbaar. Hier vind je de juiste pagina bij F-secure. 

@Steefb ik zie dat je dit al eens eerder had uitgeplozen voor dit topic

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Safe online is F-Secure in een ziggo jasje.

 

Een verloren apparaat vinden | TOTAL | Vorige | F-Secure User Guides

 

Met Zoeker kunt u uw kwijtgeraakte apparaat proberen te vinden of ervoor zorgen dat uw apparaat of de opgeslagen gegevens niet worden misbruikt als uw apparaat is gestolen.

U kunt de Zoeker-functies gebruiken om de volgende acties extern uit te voeren via de My F-Secure-service:

Vind uw apparaat. Hierop kunt u de locatie van uw apparaat bekijken op een kaart. De nauwkeurigheid en hoe lang het duurt om de locatie te vinden kan afhangen van de apparaatinstellingen. Ondersteunt Android- en iOS-apparaten.
Laat een alarm afgaan op uw apparaat. Hierdoor gaat er een luid alarm af op uw apparaat waardoor u dit kunt vinden als het dichtbij is. Ondersteund Android- en iOS-apparaten.
Uw apparaat vergrendelen. Hiermee kunt u uw apparaat vergrendelen zodat niemand dit kan gebruiken als u het kwijt bent. Als u uw apparaat hebt teruggevonden, kunt u dit ontgrendelen via My F-Secure. Ondersteunt alleen Android-apparaten.
Wis uw persoonlijke gegevens van uw apparaat. Hiermee kunt u alle persoonlijke en privégegevens op uw apparaat wissen als u het apparaat niet kunt vinden of terugkrijgen. Ondersteunt alleen Android-apparaten.
Zoeker gebruiken:

Meld u aan bij My F-Secure met uw accountgebruikersnaam en -wachtwoord.
Selecteer op de startpagina een apparaat dat de Zoeker-functies ondersteunt.
Selecteer Zoeker.
Selecteer de functie die u wilt gebruiken.

wjasnoek
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoi,

Ik heb een account aangemaakt bij F-Secure en na aanmelding kom ik op een pagina, waar ik geen apparaat kan selecteren dat een zoek functie ondersteunt, met andere woorden ik kom niet verder.

Bij navraag bij F-Secure verwijzen ze me weer terug naar ziggo.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemiddag @wjasnoek

Je komt niets verder als je steeds heen en weer wordt gestuurd. De functie die je zoekt, is helaas niet meer beschikbaar. Hier vind je de juiste pagina bij F-secure. 

@Steefb ik zie dat je dit al eens eerder had uitgeplozen voor dit topic

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic