1
Vraag
2
Reacties
Herman 53

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Safe Online Finder en alarm staat er niet op

Hoi heb Ziggo Safe Online op mijn laptop en gsm zitten 

In  het begin stond Finder en Alarm erop maar dat is nu helemaal van het scherm verwijderd 

Er nu alleen nog instelling en nog wat op over gezin 

Heb gedaan wat Ziggo verteld heb Eerst verwijderen en dan opnieuw installeren

Maar dat help ook niet 

Wie weet hoe ik dit kan op te lossen om finder en alarm weer op het scherm te krijgen 

Hoor het graag en alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Safe online is F-secure in een ziggo jasje.

F-Secure is hiermee gestopt.

 

https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/9160-why-has-finder-disappeared-from-f-secure-saf...

 

Hier de automatische vertaling .

 

Finder was een zeer zelden gebruikte functie, voornamelijk vanwege zeer ontwikkelde functionaliteiten door Original Equipment Manufacturers (OEM's).


We hebben de ondersteuning voor Finder op SAFE voor iOS verwijderd omdat alle iPhone- en iPad-gebruikers al de ingebouwde functie "Zoek mijn iPhone" of "Zoek mijn iPad" hebben op hun apparaten die zijn aangesloten op de Apple ID. We hebben de ondersteuning voor Finder op SAFE voor Android verwijderd, omdat u de mogelijkheid hebt om "Google Find My Device" met vergelijkbare functionaliteit te gebruiken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Safe online is F-secure in een ziggo jasje.

F-Secure is hiermee gestopt.

 

https://community.f-secure.com/safe-nl/kb/articles/9160-why-has-finder-disappeared-from-f-secure-saf...

 

Hier de automatische vertaling .

 

Finder was een zeer zelden gebruikte functie, voornamelijk vanwege zeer ontwikkelde functionaliteiten door Original Equipment Manufacturers (OEM's).


We hebben de ondersteuning voor Finder op SAFE voor iOS verwijderd omdat alle iPhone- en iPad-gebruikers al de ingebouwde functie "Zoek mijn iPhone" of "Zoek mijn iPad" hebben op hun apparaten die zijn aangesloten op de Apple ID. We hebben de ondersteuning voor Finder op SAFE voor Android verwijderd, omdat u de mogelijkheid hebt om "Google Find My Device" met vergelijkbare functionaliteit te gebruiken.

Herman 53
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok bedankt voor het antwoordt 

Maar eerlijk gezegd vond ik Finder beter dan Google 

Bij Google is het veel te bewerkelijk 

Finder was op de knop drukken en klaar Bij Google is er veel meer werkt aan 

Echt Jammer dat jullie hiermee gestopt zijn 

Is er nog een andere site waar het zo makkelijk gaat 

Hoor het graag

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic