Beste allemaal, sinds een hele tijd krijgen we bij het opstarten van de Ziggo mediabox next evenals spontaan tijdens het afspelen van opgenomen content verschillende foutmeldingen. Het begint soms met een melding ‘Een ogenblik…’ met daarna een CS-melding met een 9555 of ander nummer. Het gebeurd vaak spontaan en heb dit sinds de gratis update voor Smart-WiFi…
De servicedeskmedewerker ziet wel wat en heeft het modem gereset en een nieuwe firmware erop gezet, maar dit mocht niet baten. Tevens heeft de Ziggo-monteur alle kabels en connecties opnieuw aangelegd… Nog steeds geen verbetering!
Dagelijks hebben we storingen en lijkt wel iets te maken te hebben met een conflict tussen modem (zou als doorgeefluik moeten fungeren) en mijn eigen Netgear Orbi Router. Hier gebruiken we een meshnetwerk met twee satellieten en dus GEEN gebruik van de Ziggo Boosters.
Toegevoegd twee afbeeldingen van het log van het modem (DHCP-fouten) en de pagina waar het lijkt of dat het modem in Router modus staat (en twee routers in 1 netwerk is niet goed. Wie kan mij aangeven wat er fout gaat?