Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hanh wrote:
DennyW
Prima zo. 1 dingetje: in Bridge Mode is het vooralsnog altijd IPv4 bij Ziggo.
afverjans wrote:
Nou Han,
Dit is een mond vol en geeft me in elk geval een goed gevoel. Is dit antwoord gebaseerd op kennis of op een reeds bestaand praktijkvoorbeeld?
hanh wrote:
.......
Inderdaad. Telefonie kan zo te zien ook via Fritz verlopen.
https://media.wifimedia.eu/fritz-handleiding-ziggokpn-7490.pdf
Hou mij ten goede: zelf geen enkele ervaring mee.
Hoi Jos,
Ik wil de fritzbox als dect telefoon gebruiken dus ongeveer hetzelfde. Ik snap dat 1 van de Y stekkers in de telefoon 1 van ziggo modem moet maar waar stop ik het andere einde in, in telefoon van fritzbox??
Dan heb ik nog een probleem denk ik want mijn huidige fritzbox modem staat nog op glasvezel.
Weet je daar ook de uitleg over om dat aan te passen?
Ik heb overigens de 7590 en die heeft wel een veel uitgebreider menu zie ik tov jou foto's.
Bedankt alvast. Jan
Hi @jannes09
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Je reageert nu op een topic uit 2017/2018. Kleine tip. De kans op hulp is groter als je zelf een topic start over dit onderwerp.
Cecillia Z dank je voor de info ga ik doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.