Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Peebz
Level 1

Ziggo HOTSPOTS

Ik kan hotspots niet instellen, omdat mijn gebruikersnaam/wachtwoord leeg zijn.

Mijn vorige modem stond in bridge-mode, maar mijn huidige modem niet.
Hoe kom ik nu verder?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Jan F.
Level 20

Neem contact op met de helpdesk.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Peebz . Welkom hier!

Goed dat je even aan de bel trekt. Dit is niet de bedoeling natuurlijk! Heb je inmiddels al contact met ons gehad hierover en is het probleem opgelost? 

Zo niet; vul even je postcode en huisnummer in in je profiel hier. Dan kan ik je gegevens erbij pakken en kijken wat er precies aan de hand is :-). 

0 Kudos