GerardRijn

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Go valt regelmatig uit

Ziggo govalt regelmatig uit, kan dna herstellen wifi wel andere websites bezoeken, maar Ziggo Go start niet meer

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Vreemd, je zou gewoon moeten kunnen kijken. Ziggo GO versie is voor iOS 12 en hoger en je hebt iOS 14. Zou je eens de app willen verwijderen en dan opnieuw installeren. En als het mogelijk is, je iPad naar iOS 15 updaten (weet niet zeker of dat mogelijk is bij jou iPad). 

Bekijk in context

GerardRijn
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb sinds de update naar iOS 15 geen problemen meer gehad.

nogmaals bedankt voor het advies

gr Gerard

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Op wat voor apparaat precies met welke systeemsoftware en versie?

GerardRijn
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

iPad Air 3e generatie, software iOS 14.8.1

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Apple bevind zich buiten mijn kennis.

Mogelijk kan @EnergieBoy je hier mee helpen.

Hij komt hier langs als / zodra hij online is.

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Vreemd, je zou gewoon moeten kunnen kijken. Ziggo GO versie is voor iOS 12 en hoger en je hebt iOS 14. Zou je eens de app willen verwijderen en dan opnieuw installeren. En als het mogelijk is, je iPad naar iOS 15 updaten (weet niet zeker of dat mogelijk is bij jou iPad). 

GerardRijn
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb IOS 15 gedownload en ook nog een keer de app verwijderd en hersteld en ziggo go werkt nu weer maar ik weet niet voor hoe lang, testen en afwachten. 
Tot zover enorm bedankt alvast.

gr Gerard

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

hoi @GerardRijn

Heel irritant dat je niet lekker stabiel online kon kijken. Goed om te horen dat het na deze stappen een stuk beter gaat! Ik laat je topic nog even open staan zodat je het nog even in de gaten kunt houden de komende dagen. Laat je ergens volgende week nog even weten hoe het gaat?

GerardRijn
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb sinds de update naar iOS 15 geen problemen meer gehad.

nogmaals bedankt voor het advies

gr Gerard

Dickie91

Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Ik heb verschillende tablets waar de go app op staat en deze vallen nog steeds regelmatig uit en starten dan soms weer vanzelf op of je moet ze zelf weer opstarten en dan gaat het weer een tijdje goed, ik heb alle tablets (3 stuks) opnieuw opgestart met de go app verwijderd en daarna weer geïnstalleerd maar dit lijkt niet te helpen ik zag bij het installeren vanuit google play dat er een keer onder stond dat het regelmatig uitvallen van de app was opgelost maar het is dus nog steeds zo bij ons tenminste.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Hi @Dickie91 
Balen zeg, als je Ziggo GO regelmatig uitvalt! Goed te lezen dat je al eens hebt getest wat een herstart of herinstallatie doet. Jammer natuurlijk dat het geen oplossing heeft geboden. Werkt het via de browser wel: www.ziggogo.tv
Of misschien heeft @Dave! tips?
 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Renata  heb alleen deze tip voor @Dickie91 


Denk dat je beter dit topic even je probleem melden 

Dickie91

Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Hoi @Renata volgens mij blijft hij het wel doen met ziggogo.tv alleen dit is wel lastiger omdat je steeds weer de website moet bezoeken en in moet loggen, met de app heb je dit natuurlijk niet en zeker voor mijn vrouw die niet zo computer kundig is is het lastig dus ik hoop dat Ziggo snel de fout kan verhelpen maar het is wel een goede tip van jou.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Gelukkig dat het wel via de browser werkt, maar je wilt natuurlijk liever de app gaan gebruiken @Dickie91. Heb je het topic van @Dave! al bekeken? Daarin kun je informatie opgeven die we van klanten vragen zodat het Ziggo Go Support team het kan oppakken. 

Uitgelicht topic