supermuis10

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Go Tv - telkens opnieuw inloggen

Mijn vraag is deze heb nu al tig keer gebeld met Ziggo dat als ik via mijn Computer tv wil kijken ik mijn steeds weer opnieuw moet inloggen na een paar dagen het gebeurt ook heel vaak dat ik na een paar uur tv te hebben gekeken mijn of opnieuw moet inloggen of de melding krijg deze video word niet ondersteunt kunt u mijn daar wel een antwoord op geven daar ik aan de hulpdesk niks heb als ik via mijn mobile kijk heb ik wel beeld

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is al een paar maanden aan de gang en er lijkt nog geen oplossing te zijn.

 

Ziggo TV vergeet usernamewachtwoord telkens en log... - Ziggo Community

supermuis10
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dan word het hoog tijd dat ze daar wel wat aan gaan doen

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@supermuis10 van harte welkom op de Ziggo Community. Ik snap dat dit euvel erg irritant is. Zoals @Bert al aangeeft kan je aanhaken op het aangehaalde andere topic. Waar we dan ook benieuwd naar zijn, is of je dit op elke browser ervaart?

Excuses voor het gedoe! 

supermuis10
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb er alleen last mee met mijn computer en daar zit Microsoft op

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@supermuis10, op welke browser heb je hier last van? Heb je ook andere browsers geprobeerd? En heb je de geschiedenis en cookies al eens helemaal verwijderd en daarna nogmaals geprobeerd? Gebeurt het dan nog steeds?

supermuis10
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb op mijn Computer Windows10 van Micro Soft loopt ook een kabel tussen het modem en computer in 

heb ook al weet niet hoe vaak Ziggo go tv er af gehaald en er weer op gezet als ik mijn Computer uit zet worden alle cookies verwijdert krijg ook vaak te zien na een paar uur tv kijken de melding deze video word niet ondersteund 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @supermuis10,

 

Op de achtergrond wordt hier nog steeds hard aan gewerkt. Afgelopen maandag is hiervoor iets aangepast in de systemen. Willen jullie laten weten of je sindsdien (of vanaf nu) nog steeds dezelfde problemen ervaren m.b.t. constant opnieuw moeten inloggen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Alex Ik heb deze week nog niet opnieuw in hoeven loggen.

supermuis10
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zeg het niet te hard

supermuis10
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb tot nu toe nog geen probleem gehad

Uitgelicht topic