maar doet daarna niets meer als ik op verder gaan druk. Mobiel opnieuw opgestart en nu lijkt het weer goed te gaan. Waar kan dit aan te liggen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De laatste reactie is al enige tijd geleden en ik zie dat @Giuseppe het inmiddels ook opgelost lijkt te hebben, maar ik wil de gelegenheid toch nog aangrijpen om te benoemen dat er ook een bug is met deze melding: Pas na +-4-5 keer drukken op "Verder gaan", gaat de stream daadwerkelijk verder en verdwijnt deze pop-up. Er wordt dus aan gewerkt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Aan je telefoon. Je hebt geen goede wifi.
Lijkt mij sterk. Xiaomi 14 en wifi 758 mbps wifi in de woonkamer.
De oorzaak zal inderdaad in de wifi verbinding gezocht moeten worden. Alleen zou de Ziggo Go app genoeg moeten hebben aan 25 Mbps dus met die genoemde bandbreedte zou dit niet mogen voorkomen.
Er kan om welke reden dan ook een dip zijn voorgekomen.
De laatste reactie is al enige tijd geleden en ik zie dat @Giuseppe het inmiddels ook opgelost lijkt te hebben, maar ik wil de gelegenheid toch nog aangrijpen om te benoemen dat er ook een bug is met deze melding: Pas na +-4-5 keer drukken op "Verder gaan", gaat de stream daadwerkelijk verder en verdwijnt deze pop-up. Er wordt dus aan gewerkt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.