Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Giuseppe
Level 10

Ziggo GO app 'overgeschakeld van wifi naar je mobiele netwerk'-melding

1000024617.jpg

 maar doet daarna niets meer als ik op verder gaan druk. Mobiel opnieuw opgestart en nu lijkt het weer goed te gaan. Waar kan dit aan te liggen?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Giuseppe
Level 10
Topicstarter
  • Had er gisterenavond weer last van. Naar de instellingen gekeken op mijn Xiaomi 14 en bij wifi netwerk versnelling stond dualband aan. Deze uitgezet en daarna ging het goed. Misschien lag het daar aan. Er onder stond mobiele data boosten. Deze stond niet aan, maar zou op aan ook een storende factor kunnen zijn.

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator

De laatste reactie is al enige tijd geleden en ik zie dat @Giuseppe het inmiddels ook opgelost lijkt te hebben, maar ik wil de gelegenheid toch nog aangrijpen om te benoemen dat er ook een bug is met deze melding: Pas na +-4-5 keer drukken op "Verder gaan", gaat de stream daadwerkelijk verder en verdwijnt deze pop-up. Er wordt dus aan gewerkt!

1 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Aan je telefoon. Je hebt geen goede wifi.

0 Kudos
Giuseppe
Level 10
Topicstarter

Lijkt mij sterk. Xiaomi 14 en wifi 758 mbps wifi in de woonkamer. 

0 Kudos
Garihd
Level 17

De oorzaak zal inderdaad in de wifi verbinding gezocht moeten worden. Alleen zou de Ziggo Go app genoeg moeten hebben aan 25 Mbps dus met die genoemde bandbreedte zou dit niet mogen voorkomen. 

Er kan om welke reden dan ook een dip zijn voorgekomen.

0 Kudos
Giuseppe
Level 10
Topicstarter
  • Had er gisterenavond weer last van. Naar de instellingen gekeken op mijn Xiaomi 14 en bij wifi netwerk versnelling stond dualband aan. Deze uitgezet en daarna ging het goed. Misschien lag het daar aan. Er onder stond mobiele data boosten. Deze stond niet aan, maar zou op aan ook een storende factor kunnen zijn.
Alex
Community Moderator
Community Moderator

De laatste reactie is al enige tijd geleden en ik zie dat @Giuseppe het inmiddels ook opgelost lijkt te hebben, maar ik wil de gelegenheid toch nog aangrijpen om te benoemen dat er ook een bug is met deze melding: Pas na +-4-5 keer drukken op "Verder gaan", gaat de stream daadwerkelijk verder en verdwijnt deze pop-up. Er wordt dus aan gewerkt!