Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
cactus wrote:Dit lijkt me een gevalletje overgekwalificeerd 🙂 Gaaf! Ik laat hier meer weten wanneer ik een update krijg over de beacon tag info in het algemeen en de manier waarop de Connectbox er mee omgaat.
(...) Ik heb geen diepgaande wifi kennis, maar heb zelf wel elektronica voor radar systemen ontworpen, firmware en software geschreven en kan me dus wel inleven hoe het een en ander werkt. (...)
Anne H Ziggo wrote:
Hallo!
Met alle verzamelde informatie zien wij nu ook in dat de parameters niet goed zijn. 40Mhz bestaat dus uit een kanaal van 20Mhz, met daaraan vast een 2e gebied van 20Mhz. Dit 2e frequentie gebied komt ervoor of erna. Dit heet Second Channel Below, of Second Channel Above; de SCB of SCA. Op de lagere kanalen kan dit niet Below (SCB) zijn. De modem geeft wel die instructie door.
We hebben dit aangekaart bij onze Engineers, die hebben vandaag aangegeven dat het probleem is doorgegeven aan de fabrikant. Wij gaan er vanuit dat het op termijn wordt gecorrigeerd.
Het lijkt vooralsnog om een schoonheidsfout te gaan, of de configuratie daadwerkelijk invloed heeft op de afgestemde frequenties tussen client en modem is een vraag die we aan de Community overlaten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.