1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
peterfemmeke

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Connectbox: Hoe kan ik mijn WPS wachtwoord invoeren?

Ik heb vanmiddag de nieuwste modem van Ziggo geïnstalleerd (SmartWifi, wit).

Laptop en Smartphones werken prima.

Internet op TV en mijn internetradio krijg ik beide niet aangesloten. Ik zie mijn netwerk staan maar ik kan nergens mijn WPS wachtwoord invoeren. Ik krijg zelfs het idee dat het niet meer hoeft/kan.

Wat moet ik doen om ze beiden online te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34246Posts
  • 2507Oplossingen
  • 17272Likes

WPS werkt niet met een wachtwoord, maar een PIN of drukknop. Door op de knop 'PAIR WPS' aan de voorzijde van het modem te drukken, kun je een apparaat via WPS verbinden. Mijn advies is echter om WPS niet te gebruiken, maar het wachtwoord (PSK) in te voeren dat op het label aan de onderzijde van het modem vermeld staat.

De Connectbox v1 (Arris TG2492 of Compal CH7465) is overigens niet het nieuwste type modem, dat is het zwarte SmartWifi modem (Sagemcom F3896).

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34246Posts
  • 2507Oplossingen
  • 17272Likes

WPS werkt niet met een wachtwoord, maar een PIN of drukknop. Door op de knop 'PAIR WPS' aan de voorzijde van het modem te drukken, kun je een apparaat via WPS verbinden. Mijn advies is echter om WPS niet te gebruiken, maar het wachtwoord (PSK) in te voeren dat op het label aan de onderzijde van het modem vermeld staat.

De Connectbox v1 (Arris TG2492 of Compal CH7465) is overigens niet het nieuwste type modem, dat is het zwarte SmartWifi modem (Sagemcom F3896).