engineers
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Connectbox Fabrieks Wachtwoord werkt niet

Helaas kan ik niet inloggen op mijn nieuwe Connectbox die ik gisteren heb ontvangen, en vandaag heb geinstaleerd. Harde reset van 10 a 15 heeft geen nut. Een ander wachtwoord dan hetgene wat onder de modem staat.

Wellicht dat Ziggo mij hierbij van dienst kan zijn.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
engineers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zoals ik al verwachte werkte de reset helaas niet. Of ik nu 30,15 of 10 sec gebruik. Niets van  dat al werkt niet.

Dan is meestal het wachtwoord niet goed, althans dat was mijn idee. Wat ik nogal vreemd vond is dat het bijgeleverde pasje met daarop all gegevens geen enkele hoofdletter bevat, dus ook van Wifi en da Modemstonden.

Toen dacht ik laat me eens kijken onder bij de modem, wat ik van tevoren ook al had gedaan. En het wachtwoord leek hetzelfde. Toen dacht ik laat me er een foto ervan maken. En wat dacht je wat een letter bleek een hoofdletter zijn. In mij geval de letter j, wat achter af een J bleek te zijn. Toen werkte het zaakje wel en kon ik inloggen. Wel viel me op dat met invullen van het wachtwoord het verschil tussen een j of J niet te zien was. Een kleine bug van het script van de modem lijkt me.

Maar in ieder geval hij werkt nu met de juiste login.

Alle die mee hebben gedacht hartelijk bedankt. En mij oplossing heb ik nu op jullie forum gezet zodat er eventueel in de toekomst een ander er plezier van heeft.

Groetjes Max.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Druk de resetknop eens meer dan 30 seconden in.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 175Posts
  • 26Oplossingen
  • 42Likes

@engineers goed dat je hier een bericht stuurt. Is het nog gelukt aan de hand van de goede tip van @Bert

engineers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zoals ik al verwachte werkte de reset helaas niet. Of ik nu 30,15 of 10 sec gebruik. Niets van  dat al werkt niet.

Dan is meestal het wachtwoord niet goed, althans dat was mijn idee. Wat ik nogal vreemd vond is dat het bijgeleverde pasje met daarop all gegevens geen enkele hoofdletter bevat, dus ook van Wifi en da Modemstonden.

Toen dacht ik laat me eens kijken onder bij de modem, wat ik van tevoren ook al had gedaan. En het wachtwoord leek hetzelfde. Toen dacht ik laat me er een foto ervan maken. En wat dacht je wat een letter bleek een hoofdletter zijn. In mij geval de letter j, wat achter af een J bleek te zijn. Toen werkte het zaakje wel en kon ik inloggen. Wel viel me op dat met invullen van het wachtwoord het verschil tussen een j of J niet te zien was. Een kleine bug van het script van de modem lijkt me.

Maar in ieder geval hij werkt nu met de juiste login.

Alle die mee hebben gedacht hartelijk bedankt. En mij oplossing heb ik nu op jullie forum gezet zodat er eventueel in de toekomst een ander er plezier van heeft.

Groetjes Max.

Bekijk in context

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 175Posts
  • 26Oplossingen
  • 42Likes

Heel scherp van je dat je dit nog gecheckt hebt en de afwijking hoofdletter gevonden hebt. 
Alles dus gelukt en dank voor je moeite!

engineers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik vond het achter gezien vreemd dat het standaard wachtwoord geen hoofdletter had. En dat heeft mij op onderzoek gebracht. En resultaat een verschil van j naar J. Heb nu de modem ingesteld en aangepast zoals ik wilde.

En heb dit graag gedaan voor de mede gebruikers.

Uitgelicht topic