Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Helaas kan ik niet inloggen op mijn nieuwe Connectbox die ik gisteren heb ontvangen, en vandaag heb geinstaleerd. Harde reset van 10 a 15 heeft geen nut. Een ander wachtwoord dan hetgene wat onder de modem staat.
Wellicht dat Ziggo mij hierbij van dienst kan zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals ik al verwachte werkte de reset helaas niet. Of ik nu 30,15 of 10 sec gebruik. Niets van dat al werkt niet.
Dan is meestal het wachtwoord niet goed, althans dat was mijn idee. Wat ik nogal vreemd vond is dat het bijgeleverde pasje met daarop all gegevens geen enkele hoofdletter bevat, dus ook van Wifi en da Modemstonden.
Toen dacht ik laat me eens kijken onder bij de modem, wat ik van tevoren ook al had gedaan. En het wachtwoord leek hetzelfde. Toen dacht ik laat me er een foto ervan maken. En wat dacht je wat een letter bleek een hoofdletter zijn. In mij geval de letter j, wat achter af een J bleek te zijn. Toen werkte het zaakje wel en kon ik inloggen. Wel viel me op dat met invullen van het wachtwoord het verschil tussen een j of J niet te zien was. Een kleine bug van het script van de modem lijkt me.
Maar in ieder geval hij werkt nu met de juiste login.
Alle die mee hebben gedacht hartelijk bedankt. En mij oplossing heb ik nu op jullie forum gezet zodat er eventueel in de toekomst een ander er plezier van heeft.
Groetjes Max.
Druk de resetknop eens meer dan 30 seconden in.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@engineers goed dat je hier een bericht stuurt. Is het nog gelukt aan de hand van de goede tip van @Bert?
Zoals ik al verwachte werkte de reset helaas niet. Of ik nu 30,15 of 10 sec gebruik. Niets van dat al werkt niet.
Dan is meestal het wachtwoord niet goed, althans dat was mijn idee. Wat ik nogal vreemd vond is dat het bijgeleverde pasje met daarop all gegevens geen enkele hoofdletter bevat, dus ook van Wifi en da Modemstonden.
Toen dacht ik laat me eens kijken onder bij de modem, wat ik van tevoren ook al had gedaan. En het wachtwoord leek hetzelfde. Toen dacht ik laat me er een foto ervan maken. En wat dacht je wat een letter bleek een hoofdletter zijn. In mij geval de letter j, wat achter af een J bleek te zijn. Toen werkte het zaakje wel en kon ik inloggen. Wel viel me op dat met invullen van het wachtwoord het verschil tussen een j of J niet te zien was. Een kleine bug van het script van de modem lijkt me.
Maar in ieder geval hij werkt nu met de juiste login.
Alle die mee hebben gedacht hartelijk bedankt. En mij oplossing heb ik nu op jullie forum gezet zodat er eventueel in de toekomst een ander er plezier van heeft.
Groetjes Max.
Heel scherp van je dat je dit nog gecheckt hebt en de afwijking hoofdletter gevonden hebt.
Alles dus gelukt en dank voor je moeite!
Ik vond het achter gezien vreemd dat het standaard wachtwoord geen hoofdletter had. En dat heeft mij op onderzoek gebracht. En resultaat een verschil van j naar J. Heb nu de modem ingesteld en aangepast zoals ik wilde.
En heb dit graag gedaan voor de mede gebruikers.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...