Ok, dat lukt nu.
als antwoord op jouw vraag: wij merken niet specifiek iets aan onze upload snelheid, maar afgelopen weekend is de modem wel weer meerdere keren uitgevallen.
Verder wil ik nog even vermelden dat wij uitvoerig contact met Ziggo hebben gehad over dit probleem (er is 3 keer een monteur gekomen!) en tijdens telefonisch contact hebben ze ook gekeken naar het signaal van onze buren, omdat ze dachten dat het mogelijk te maken kon hebben met het signaal van buiten. Ze konden bij de buren van 1 hoog ook onregelmatigheden zien, maar bij de buurman van 3 hoog niet. Als reden gaven ze aan dat onze buurman van 3 hoog nog een oude modem zou hebben die stabieler zou zijn dan de nieuwere modems als die van ons. Uiteraard heb ik ook met de buren van 1 hoog gesproken en die gaven aan eigenlijk geen problemen te hebben, omdat ze zeiden hun modem altijd in de 5G modus te hebben staan. Nu heb ik dit jaren geleden ook eens gedaan maar is me dit afgeraden door een Ziggo monteur. Dus nu staat hij op automatisch; de modem bepaalt dus wanneer hij overschakelt op 5G.
Hoop dat je wat meer kan met deze info.