Goedendag,
Na lang schrijven met jullie service en linkjes toch maar aangemeld zodat er misschien ook een oplossing gevonden kan worden maar herken dit probleem ook dat het modem vaak weg valt en ook heel vaak een ander IP adres krijg wat in mijn situatie vrij lastig is wat betret met security camera's en data https://weerstation-parkstad.nl
Heb van alles geprobeerd en is het zelf zo erg dat ik een 2e ISP erbij heb genomen, vanaf @Home nooit problemen gehad en nu tijdens Corona waarbij ook soms beeldbellen voorbij komt wordt het knap vervelend en niet te vertrouwen.
Ben van alles gaan testen, in Bridge uit Bridge ander modem etc etc etc.
Moet dus wel zeggen Modem stata nu in Bridge en hangt aan een Draytek Vigor 2927 waar dus nu 2 ISP aangesloten zijn, andere ISP geen last van maar modem van hin staat niet in Bridge, niet mogelijk maar werkt via DMZ, ook dat heb ik geprobeerd met de connect box echter helaas met firewall uit in de connectbox waren enkele poorten niet de door boren, daarom weer terug naar Bridge mode.
Ik weet het zelf nu ook niet meer en zit al weken uren te testen en instellingen te veranderen om stabiel te krijgen, vandaag overgegaan naar Max met de hoop dta het misschien beter wordt.
Helaas kan ik geen Pro abb. verkrijgen omdat ik geen KvK nummer heb en om ook nog al die kosten te maken voor een KvK is een beetje te gek, ook zo jammer dat consument geen vast IP adres kan krijgen.
Maar goed, mijn hoop is dat hier misschien een oplossing kan komen, het woordje moet is vies maar hier moet een vast stabiel netwerk zijn, maar ja dat willen we allemaal he 😉
Met vriendelijke stabiele groet.