danibert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Agenda synchroniseerd niet meer

Hallo,

 

Mijn vrouw en ik gebruiken samen een agenda van ziggo die gekoppeld is aan een email-adres van Ziggo.

Wij laten deze agenda synchroniseren via CalDav en dat werkte goed, maar nu niet meer.

Niet op de Samsung-smartphone en ook niet op de macbook-air.

Mijn vermoeden is dat de synchronisatie-server van Ziggo, sync.ziggo.nl een storing heeft.

Een chat-sessie met Ziggo heeft niets opgeleverd. Zij gaven aan dat ze niet konden helpen en verwezen naar deze community.

Vandaar hier de vraag:

Heeft iemand hier ervaring mee en wat is de oplossing van dit probleem?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 10467Posts
  • 1948Oplossingen
  • 3390Likes
2 Reacties 2
Steefb
Expert
Expert
  • 10467Posts
  • 1948Oplossingen
  • 3390Likes
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4595Posts
  • 462Oplossingen
  • 1465Likes

Hey @danibert en welkom op onze Community! 

We hebben hier meerdere meldingen over gekregen, het probleem wat jij en anderen ervaren ligt op dit moment bij de juiste afdeling. Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het delen in het topic wat Steefb noemt 🙂 

Uitgelicht topic