Goedemiddag @GeJa en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend vervelend dat je loopt tobben met de internetconnectie! Ik kan mij voorstellen dat dit alles behalve handig is.Het is daarom goed dat je via dit forum even aan de bel trekt en zo te zienzijn onze experts @Bert @Steefb & @Gio2903 al met je aan het analyseren geslagen om mogelijke oorzaken in de binnenhuisinstallatie uit te sluiten. Ik heb zelf ook even een blik geworpen op het signaal en het lijkt erop dat de down- en upstream met grote regelmaat beneden de drempelwaarden dipt. Dit zul jij mogelijk merken in de stabiliteit en snelheid van de verbinding. Aangezien de binnenhuistinstallatie al nagelopen is en er verder prima uitziet lijkt het mij verstandig dat hier een monteur langskomt om de signaalproblemen te verhelpen.Indien nodig, zal dan ook het modem vervangen worden. Ik heb een afspraak ingepland met een netwerkmonteur op vrijdag 24 juni 2022 tussen 12 en 18 uur om dit op te lossen. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Laat je weten hoe het bezoek verlopen is?