Na 2 jaar eindelijk een nieuwe modem gekregen en dacht dat het nu misschien opgelost was.
Maar nog steeds is mijn wifi zo slecht dat ik nu alweer op de wifi van de buren zit.
Ik heb ook verscheidene keren de speedtest gedaan(zie afbeelding)
Er was een monteur geweest om de modem te installeren (had ik zelf ook al gedaan)en hij zei dat het nou goed moest wezen.Nou niet dus.Zo langzamerhand denk ik dat het niet mogelijk is ik ziggo kan hebben want alleen tv van ziggo is mij te duur.Jammer want ik zie graag de formule 1 maar als het niet kan houd het op.Als ik bij de achterdeur ben begint de telefoon al te zoeken omdat hij dan geen wifi kan vinden.Ook de laptop idem.Dit is al de zoveelste mail naar ziggo , hoop dat het nu word opgelost
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken
en een printscreen van de doen en upstream
Goedemiddag @jappie bakker,
Welkom op de Community!
Wat waardeloos dat ondanks een nieuwe modem het internet niet goed werkt!
Logisch dat je hier een oplossing voor wil.
Gelukkig lees ik dat er in de tussentijd een afspraak is gemaakt met een garantiemonteur.
Laat je weten hoe de verbinding na het bezoek van die monteur is?
Anders ontvangen we graag de gevraagde foto's en signaalwaardes 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.