1
Vraag
2
Reacties
spendel

Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Zeer hete Wifibooster

Ik heb sinds een paar dagen een wifibooster in huis, de ontvanger wordt bloedheet, hebben meer mensen dit?
Heb al wat gelezen over omruilacties van bwpaalde serienummers, ik heb een hogere serienummer, hij wordt toch omgeruild door ziggo.

Heb de booster eruit hehaald, het lijkt wel een kachel, was benieuwd of ik de enige ben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
spendel
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Nieuwe booster set binnen, alles werkt top, en wordt niet meer heet, met dank aan Ziggo en de service?.

Bekijk in context

14 Reacties 14
RDS

Level 5
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Zou eerst eens afwachten. Met deze (omgevings)temperaturen kan niets zijn warmte kwijt en is er dus van afkoelen geen sprake. Niet meteen van slechte kwaliteit uitgaan.
spendel
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Het is niet negatief bedoeld, vroeg me alleen af of meer mensen het hadden, kan m amper vasthouden, dit is gewoon veel te heet.
RDS

Level 5
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Begrepen, herkenbaar. Hier heb ik een AccesPoint uitgezet, omgevingstemperatuur ca. 40C geweest, in dat domein was niemand actief. Dus uitgeschakeld, wordt niet gemist en AP is zelf ook nog eens een warmtebron. Misschien is dat voor jou ook van toepassing.
Bij de ConnectBox heb ik een ventilatortje geplaatst. Voelde ook warm aan en de diagnostics meldde ook een verhoogde temperatuur, na plaatsing vinnetje niet meer.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi spendel, welkom hier!

Het was al warm zat de afgelopen dagen, dan word je niet vrolijk van nog een warmtebron in huis.. Ik ben wel benieuwd hoe de Booster zich de komende dagen tijdens lagere temperaturen houdt. Wil je dat deze week eens aankijken?
spendel
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik krijg een nieuwe set toegestuurd van Ziggo, ben benieuwd hoe dat gaat, ik wacht dat even af, ik laat het weten, bedankt voor alle tips!
RDS

Level 5
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Dat is netjes, wat is de motivatie?
Ja graag als je ons wil informeren.
spendel
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ziggo vond ook dat dit niet kon, het is onderweg.. Zeker heel netjes, zeer goede service, daarom blijf ik ook bij ziggo, je wordt altijd super geholpen.
RDS

Level 5
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Ze leveren natuurlijk grote aantallen uit, dus als het merendeel er geen last van heeft hebben ze gelijk om andere te sturen.
MichaelZiggo heeft het over een week aankijken, terwijl ze meteen toegekend zijn, opvallend.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
De boosters die ik vast gehad heb, werden allemaal behoorlijk warm, mijn eerste reactie was ook een vraagteken. Voor zover ik weet hoort het echter zo.
spendel
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ben heel benieuwd naar de nieuwe set. Het is inmiddels onderweg.
spendel
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Nieuwe booster set binnen, alles werkt top, en wordt niet meer heet, met dank aan Ziggo en de service?.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Super! Dan was er toch iets aan de hand met de vorige.
Ben ik voor mijn beeld even benieuwd, als je later vandaag/morgen de booster beetpakt terwijl hij in het stopcontact zit, hoe warm is die dan ongeveer? Hand warm, warmer ...?
spendel
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Zit er nu een paar uurtjes in, vorige bloedheet, deze set is laag hand warm Makkelijk vol te houden met aanraken, vorige beslist niet.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
spendel wrote:
Zit er nu een paar uurtjes in, vorige bloedheet, deze set is laag hand warm Makkelijk vol te houden met aanraken, vorige beslist niet.

Dankjewel! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic