1
Vraag
2
Reacties
xndrmmr

Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Xbox kan geen verbinding maken met Connect box

Goedemiddag,

Mijn zoontje heeft een Xbox S aangeschaft maar ik kan geen verbinding maken met de Connect box. Alle andere apparatuur werkt prima en via Hotspot van laptop werkt een en ander wel (dus indirect via dezelfde router...). Ik kreeg een bericht om eventueel een MAC adres aan te passen/toestemming te geven? Ik heb dit een aantal keren geprobeerd te wijzigen / toe te laten staan in de Connect box-omgeving, maar wanneer ik op "opslaan" klik draait er even een sterretje en wordt vervolgens de gehele connect box er uitgegooid. Ik moet dan de hele bubs resetten en opnieuw instellen om weer te kunnen verbinden met wifi. Iemand enig idee wat ik zou moeten/kunnen doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
xndrmmr
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb inmiddels een oplossing gevonden: ik heb een gastnetwerk aangemaakt en daar inloggen is geen probleem...opgelost dus. 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2001Posts
  • 76Oplossingen
  • 925Likes

Dag @xndrmmr 

Heb je ook de mogelijkheid om (eventueel tijdelijk) die X Box aan te sluiten via een netwerkkabel?

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7975Posts
  • 505Oplossingen
  • 1744Likes

voor online gamen is een utp kabel aanbevolen

hoe staan de wifi instellingen ?

xndrmmr
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb geen kabel helaas en eea zal via Wifi moeten verlopen. Het feit dat ik de MAC filtering niet kan uitzetten of wijzigen is het peobleem denk ik. Wanneer ik iets wijzig en op “opslaan” klik dan gooit hij de hele router er uit en moet ik resetten…

xndrmmr
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

welke instellingen bedoel je precies? Wanneer ik MAC adressen wil toestaan of filtering uitzetten knalt de connectbox er uit en moet ik resetten…

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7975Posts
  • 505Oplossingen
  • 1744Likes
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2262Posts
  • 354Oplossingen
  • 550Likes

Goedemorgen @xndrmmr! Inmiddels is het enige tijd stil in dit topic zie ik. Speelt het probleem nog steeds of is het gelukt om de Xbox te verbinden met wifi? We horen graag van je 🙂

xndrmmr
topicstarter
Raadgever
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb inmiddels een oplossing gevonden: ik heb een gastnetwerk aangemaakt en daar inloggen is geen probleem...opgelost dus. 🙂

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 2001Posts
  • 76Oplossingen
  • 925Likes

@xndrmmr fijn dat het is opgelost en ook mooi dat je hebt uitgelegd hóé je het hebt opgelost. Daar kunnen andere XBoxers ook wat mee. 👍🏻

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2262Posts
  • 354Oplossingen
  • 550Likes

Super dat het gelukt is en bedankt voor de terugkoppeling hier. Een mooie dag verder!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.