Op dit moment heb ik een pakket met internet en tv, nu kan ik voor 5 euro extra mijn pakket van 200/30 naar 400/40 upgraden. Krijg ik dan een nieuw modem of is het opnieuw aansluiten van mijn huidige connectbox voldoende na het ophogen via de ziggo Vodafone app.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je ontvangt geen nieuw modem. Opnieuw aansluiten van het huidige modem is niet nodig, het modem ontvangt na de aanvraag automatisch een reset-opdracht en haalt dan de bijgewerkte boot file met de hogere snelheden op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je ontvangt geen nieuw modem. Opnieuw aansluiten van het huidige modem is niet nodig, het modem ontvangt na de aanvraag automatisch een reset-opdracht en haalt dan de bijgewerkte boot file met de hogere snelheden op.
@Eelco van Loon waarom zou je willen verhogen?
Omdat het maar vijf euro kost of heb je problemen met het internet wat je nu hebt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.