Hallo,
Ik heb de smartwifipod 6. Deze wil ik aansluiten op een PoE aansluiting (zit geen apart stroompunt bij). Echter als de kabel er inzit werkt de pod niet (krijgt geen stroom). Doe ik iets fout of ondersteunen deze pods simpelweg geen PoE? Als ik pod ergens anders aan stroom koppel gaat deze wel aan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
SmartWifi pods ondersteunen inderdaad geen PoE. Met deze PoE extractor zou je de SmartWifi pod wel van stroom kunnen voorzien.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
SmartWifi pods ondersteunen inderdaad geen PoE. Met deze PoE extractor zou je de SmartWifi pod wel van stroom kunnen voorzien.
Damned. Ook goedkopere opties voor PoE extractor?
Van dit type weet ik dat een andere gebruiker op de community deze in gebruik heeft. Als ik even rondkijk, dan lijkt dit al een hele lage prijs te zijn. Ik heb wel deze gevonden als goedkopere optie, dit type ondersteunt echter alleen 10/100 Mbps.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.