hallo,ik heb het volgende probleem:ik kan geen email bericht meer openen,krijg dan het volgende bericht:
Het bericht kan niet worden weergegeven Windows Live Mail heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw. |
Opgelost! Ga naar oplossing.
Windows Live Mail wordt al sinds 30 juni 2016 niet meer geupdate en ondersteund door Microsoft, dus op een gegeven moment werkt die niet meer of is niet meer te repareren.
Ik vermoed dat het beter is om over te stappen naar een ander mail programma.
Hier staan veel tips voor Windows Live Mail en hoe over te stappen naar andere mailprogramma's.
https://www.seniorweb.nl/zoeken/term/windows%20live%20mail/pagina/1/periode/nofilter/soort/nofilter
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@vlekkie Heb je de computer al eens opnieuw gestart?
Windows Live Mail wordt al sinds 30 juni 2016 niet meer geupdate en ondersteund door Microsoft, dus op een gegeven moment werkt die niet meer of is niet meer te repareren.
Ik vermoed dat het beter is om over te stappen naar een ander mail programma.
Hier staan veel tips voor Windows Live Mail en hoe over te stappen naar andere mailprogramma's.
https://www.seniorweb.nl/zoeken/term/windows%20live%20mail/pagina/1/periode/nofilter/soort/nofilter
Zou beginnen met te controleren of de foutmelding het bij het rechte eind heeft. Voldoende geheugen (intern geheugen) is zelden het probleem, maar schijfruimte (harde schijf of SSD) kan tot dit probleem leiden.
Op een later moment kun je het beste het advies van @Be rt volgen: overstappen op een ander e-mailprogramma. Ben zelf in 2016 overgestapt naar Mozilla Thunderbird.
Maar als Windows Live Mail een geheugenprobleem heeft, zal een ander e-mailprogramma dat ook hebben.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.