Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
vlekkie
Level 1

Windows live mail Het bericht kan niet worden weergegeven

hallo,ik heb het volgende probleem:ik kan geen email bericht meer openen,krijg dan het volgende bericht:

Het bericht kan niet worden weergegeven

Windows Live Mail heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw.

wie weet hier een oplossing voor?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Windows Live Mail wordt al sinds 30 juni 2016 niet meer geupdate en ondersteund door Microsoft, dus op een gegeven moment werkt die niet meer of is niet meer te repareren.

Ik vermoed dat het beter is om over te stappen naar een ander mail programma.

Hier staan veel tips voor Windows Live Mail en hoe over te stappen naar andere mailprogramma's.

https://www.seniorweb.nl/zoeken/term/windows%20live%20mail/pagina/1/periode/nofilter/soort/nofilter

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy
Level 19

Hoi @vlekkie 
Ik ben geen windows expert, @Be rt wel. Misschien dat die je helpen kan met deze info. Heb wel wat gevonden via Google maar weet niet of dat wel de juiste info is. Succes!

0 Kudos
Steefb
Level 20

@vlekkie Heb je de computer al eens opnieuw gestart?

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Windows Live Mail wordt al sinds 30 juni 2016 niet meer geupdate en ondersteund door Microsoft, dus op een gegeven moment werkt die niet meer of is niet meer te repareren.

Ik vermoed dat het beter is om over te stappen naar een ander mail programma.

Hier staan veel tips voor Windows Live Mail en hoe over te stappen naar andere mailprogramma's.

https://www.seniorweb.nl/zoeken/term/windows%20live%20mail/pagina/1/periode/nofilter/soort/nofilter

KeesN
Level 6

Zou beginnen met te controleren of de foutmelding het bij het rechte eind heeft. Voldoende geheugen (intern geheugen) is zelden het probleem, maar schijfruimte (harde schijf of SSD) kan tot dit probleem leiden.

Op een later moment kun je het beste het advies van @Be rt volgen: overstappen op een ander e-mailprogramma. Ben zelf in 2016 overgestapt naar Mozilla Thunderbird.

Maar als Windows Live Mail een geheugenprobleem heeft, zal een ander e-mailprogramma dat ook hebben.

0 Kudos