1
Vraag
2
Reageer en help mee
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes

Windows 10, wat zijn jouw ervaringen?

Ik wil even zeggen dat ik Windows 10 top vind en erg overzichtelijk. Alles bij elkaar waaronder je mailaccounts staan op 1 plek ideaal. Heb hem er net helemaal opstaan hij heeft al mijn bestanden terug gezet in windows 10. kun je aangegeven met de installatie heb ik allebei aangevinkt Alles wat ik op de pc had staan staat terug gezet in Windows 10. Voor mij hoef ik Windwos 7 niet meer. Laat hem nu mooi op Windows 10 het is gratis de volledige versie. Binnen een jaar downloaden en installeren op je pc is gratis na het jaar betaal je over de 100 euro. Zo dat wou ik even kwijt aan jullie.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden?
Echt office sta:Dat erop,weer,nieuws en noem maar op Apps op het bureaublad.

Ik ben er heel blij mee!!
135 Reacties 135
marjok

Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Eindelijk is de Windows10 installatie op beide PC's gelukt na vooral op de eerste desktop talloze malen de foutmelding 800700005 gekregen te hebben. De tips van Microsoft om dit te verhelpen heeft niets opgeleverd. maar uiteindelijk met de pc opgestart te hebben met zo min mogelijk services gestart is het toch met hangen en wurgen gelukt. De andere PC kan ik upgraden m.b.v. de media creation tool.
Ben tevreden over de werking van Windows 10 alles doet het verder, alleen de virus beveiliging van Ziggo moest ik opnieuw installeren.
Ik moet wel wennen aan Edge, ben niet erg tevreden hoe deze met het openen van nieuwe tabbladen d.m.v. popups omgaat. Ik denk dat ik Chrome maar blijf gebruiken.
acpansier

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
joma1966 wrote:
Ik wil even zeggen dat ik Windows 10 top vind en erg overzichtelijk. Alles bij elkaar waaronder je mailaccounts staan op 1 plek ideaal. Heb hem er net helemaal opstaan hij heeft al mijn bestanden terug gezet in windows 10. kun je aangegeven met de installatie heb ik allebei aangevinkt Alles wat ik op de pc had staan staat terug gezet in Windows 10. Voor mij hoef ik Windwos 7 niet meer. Laat hem nu mooi op Windows 10 het is gratis de volledige versie. Binnen een jaar downloaden en installeren op je pc is gratis na het jaar betaal je over de 100 euro. Zo dat wou ik even kwijt aan jullie.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden?
Echt office sta:Dat erop,weer,nieuws en noem maar op Apps op het bureaublad.

Ik ben er heel blij mee!!
Verwijderd account
Niet van toepassing
Windows 10 is gewoon een operating system oftewel besturingssysteem, niks meer en niks minder. De computer heeft voor iemand pas waarde met de voor hem/haar zinvolle geïnstalleerde computerprogrammatuur oftewel software oftewel app's.
He besturingssysteem moet er eenvoudigweg voor zorgen dat de centrale computer en de periferie oftewel randapparatuur zoals printers e.d. goed met elkaar communiceren.
ariegerda

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer Windows 10 te installeren, maar krijg steeds een foutmelding en wel C1900101-2006
Wat moet ik hier aan doen? Wie weet de oplossing?
Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
setup msconfig for a clean boot.
disabled antivirus.
shut down computer. Unplugged ALL USB cords, mobo USB device, Ethernet, external drives... ALL but the mouse, keyboard, and video card cables.
booted into windows 7 and clicked on the setup file on the USB drive (see media creation tool) that I previously setup with my options... Win 7 Pro, x64 architecture, English, upgrade all files and apps.

Vond ik als werkende oplossing op internet.
janshuizing

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja hoor werkt goed
AvV

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg
Verwijderd account
Niet van toepassing
AvV wrote:
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg

Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.
AvV

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
N.N. wrote:
AvV wrote:
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg

Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.


Ok jammer het leek me juist zo fijn om alles in 1 overzichtelijke app bij elkaar te hebben,maar dit gaat dus niet werken.Bedankt voor de informatie maar betekent het dus dat niemand met een ziggo e-mail deze kan gebruiken in deze app?
Verwijderd account
Niet van toepassing
AvV wrote:
N.N. wrote:
AvV wrote:
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg

Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.


Ok jammer het leek me juist zo fijn om alles in 1 overzichtelijke app bij elkaar te hebben,maar dit gaat dus niet werken.Bedankt voor de informatie maar betekent het dus dat niemand met een ziggo e-mail deze kan gebruiken in deze app?

Het heeft niets speciaal met de Ziggo-e-mailaccounts te maken, maar gewoon met e-mail-accounts die niet van Microsoft zijn, kan dus ook KPN of Telfort of T-Mobile of welk account dan ook zijn dat niet (goed) werkt via de Windows-app. Nog een onvolkomenheid in de software.
Bij sommige mensen werkt het wel goed, maar bij de meesten nog niet is mijn ervaring.
AvV

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
N.N. wrote:
AvV wrote:
N.N. wrote:
AvV wrote:
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg

Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.


Ok jammer het leek me juist zo fijn om alles in 1 overzichtelijke app bij elkaar te hebben,maar dit gaat dus niet werken.Bedankt voor de informatie maar betekent het dus dat niemand met een ziggo e-mail deze kan gebruiken in deze app?

Het heeft niets speciaal met de Ziggo-e-mailaccounts te maken, maar gewoon met e-mail-accounts die niet van Microsoft zijn, kan dus ook KPN of Telfort of T-Mobile of welk account dan ook zijn dat niet (goed) werkt via de Windows-app. Nog een onvolkomenheid in de software.
Bij sommige mensen werkt het wel goed, maar bij de meesten nog niet is mijn ervaring.


Ok duidelijk nogmaals dank voor uw snelle antwoord.
Verwijderd account
Niet van toepassing
@AvW:
Graag gedaan:)
Sybdebruijn

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wellicht geef ik nu overvloedige informatie, maar via mijn werk kom ik met zeer grote regelmaat mensen tegen die Windows 10 hebben geïnstalleerd en veel klachten ervaren.
In bijna alle gevallen komt dit omdat de fabrikant van de pc/laptop voor dat model geen windows 10 drivers beschikbaar heeft. Ik wil dus met klem aanraden om eerst te kijken via de website van de fabrikant of die er zijn voor de computer in kwestie. het zou vervelend zijn dat als je de upgrade gedan heb, je er achter komt dat de camera/microfoon niet meer gevonden wordt of dat bijvoorbeeld de volume niet meer te bedienen is via het toetsenbord
Nichols

Level 1
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb mij laten verleiden tot de overstap naar Windows 10. Aanvankelijk verrast door de nieuwe werkomgeving begon ik mijn omgeving te enthousiasmeren, maar die hielden de boot nog even af....en gelijk hadden ze. Na 2 dagen de eerste crash, die werd kennelijk waargenomen door Windows zelf, want ik kreeg de melding dat het opnieuw geinstalleerd zou worden. Na de hernieuwde installatie werd er een lijst gepubliceerd met geinstalleerde progjes en apps die daarbij het veld moesten ruimen, oa ook de betaalversie van de virusbeveiliging van Ziggo, en nog wat progjes waarvoor ik betaald had. Terugzetten uit die lijst bleek niet mogelijk! Zo'n 3 weken later volgde de 2e crash, wederom met een hernieuwde installatie, en de beruchte lijst met met progjes/apps die kennelijk 10 behoorlijk in de weg zaten. Mijn abonnement (3) op de virusbeveiliging bleek toen opgebruikt, 1 op m'n laptop, maar was gelukkig via de code te herplaatsen. Onnodig te vermelden dat mijn aanvankelijke enthousiasme danig bekoeld is!

ps; Ook de combinatie Windows 10 & Google (waar ik een fervente fan van ben) is geen probleemloze!
almodovaris

Level 11
  • 836Posts
  • 30Oplossingen
  • 40Likes
Ik heb een goede ervaring met transitie naar Windows 10. Je moet altijd een backup hebben, dus documenten verliezen door de transitie naar Windows 10 is geen excuus.

Loopt daarna Windows 10 niet aardig? Er is een oplossing: Windows 10 sleutel opzoeken en opschrijven, Windows 10 installatie op DVD branden, systeempartitie formateren en Windows 10 schoon installeren.

Na de eerste installatie van Windows 10 de computer is reeds geactiveerd voor gebruik van Windows 10, dus Windows 10 zal daarna keurig activeren.
redflag

Level 7
  • 189Posts
  • 9Oplossingen
  • 28Likes
Om je sleutels te vinden gebruik de volgende software.

Product KeyFinder
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Kun je dan opslaan of afdrukken.
Sotware zit wel opencandy,voor hen die dit een probleem vinden.

Groeten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic