Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
joma1966 wrote:
Ik wil even zeggen dat ik Windows 10 top vind en erg overzichtelijk. Alles bij elkaar waaronder je mailaccounts staan op 1 plek ideaal. Heb hem er net helemaal opstaan hij heeft al mijn bestanden terug gezet in windows 10. kun je aangegeven met de installatie heb ik allebei aangevinkt Alles wat ik op de pc had staan staat terug gezet in Windows 10. Voor mij hoef ik Windwos 7 niet meer. Laat hem nu mooi op Windows 10 het is gratis de volledige versie. Binnen een jaar downloaden en installeren op je pc is gratis na het jaar betaal je over de 100 euro. Zo dat wou ik even kwijt aan jullie.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden?
Echt office sta:Dat erop,weer,nieuws en noem maar op Apps op het bureaublad.
Ik ben er heel blij mee!!
AvV wrote:
Beste forumleden,
Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.
Mvg
N.N. wrote:AvV wrote:
Beste forumleden,
Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.
Mvg
Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.
AvV wrote:N.N. wrote:AvV wrote:
Beste forumleden,
Mvg
Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.
Ok jammer het leek me juist zo fijn om alles in 1 overzichtelijke app bij elkaar te hebben,maar dit gaat dus niet werken.Bedankt voor de informatie maar betekent het dus dat niemand met een ziggo e-mail deze kan gebruiken in deze app?
N.N. wrote:AvV wrote:N.N. wrote:AvV wrote:
Beste forumleden,
Mvg
Ok jammer het leek me juist zo fijn om alles in 1 overzichtelijke app bij elkaar te hebben,maar dit gaat dus niet werken.Bedankt voor de informatie maar betekent het dus dat niemand met een ziggo e-mail deze kan gebruiken in deze app?
Het heeft niets speciaal met de Ziggo-e-mailaccounts te maken, maar gewoon met e-mail-accounts die niet van Microsoft zijn, kan dus ook KPN of Telfort of T-Mobile of welk account dan ook zijn dat niet (goed) werkt via de Windows-app. Nog een onvolkomenheid in de software.
Bij sommige mensen werkt het wel goed, maar bij de meesten nog niet is mijn ervaring.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.