1
Vraag
2
Reacties
Tvisser1

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Wil graag de set van 3 smart wifi pods lenen

Wil smartwifi pods lenen via mijn ziggo maar dan zegt die dat ik mijn pakket niet kan wijzigen heb gisteren al een chatbericht gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd en bellen sta je zolang in wacht 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tvisser1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo ik ben al geholpen 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

puppie

Level 17
  • 2636Posts
  • 66Oplossingen
  • 1062Likes

en lenen kost per maand wel een flink bedrag....maar dat had je natuurlijk al gezien.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@puppie  schreef:

en lenen kost per maand wel een flink bedrag....maar dat had je natuurlijk al gezien.


Huren heeft in elk geval het voordeel dat je ze eventueel kunt opzeggen en terugsturen als ze tóch niet bevallen of als e een andere oplossing hebt bedacht. Verder duurt de garantie net zo lang als de duur van het abonnement. Mocht er in de periode van het abonnement een nieuwere versie SmartWifi Pod worden uitgerold, dan kun je wisselen en als ze defect raken dan krijg je (ook na twee jaar) nieuw SmartWifi Pods toegestuurd.

Je kunt ze ook kopen, maar na twee jaar vervalt dan de garantie en als je besluit over te stappen naar een andere provider dan heb je er niets meer aan en moet je ze proberen te verkopen op Marktplaats.

Elk voordeel heeft z’n nadeel.

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@puppie  schreef:

en lenen kost per maand wel een flink bedrag....maar dat had je natuurlijk al gezien.


😮??

€2,50 per maand voor de Deco's en €1,25 - €3,75 voor de Ziggo zeskantige pods, dat kan ik beslist niet een flink bedrag noemen.

Kopen is natuurlijk veel duurder, maar is ook helemaal niet nodig, wat huren is beslist de beste optie. Voor deze kleine huurbedragen, kan u jaren huren voordat u de koopprijs nadert. Tevens kan u ( als er t.z.t. weer betere apparatuur op de markt komt en Ziggo die gaat verhuren ), gewoon de huur opzeggen en de andere huren. Dat is beslist goedkoper dan 2 sets kopen !

Ps. en niet vergeten, op gehuurde apparatuur hebt u natuurlijk altijd garantie.


Edit: waarom zie ik nu pas ( nadat ik m'n logje heb gemaakt 😮 ), dat @Wim C. al eerder en net zo heeft gereageerd 🤔 ?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

@Pasi  Haha! Mijn voorkeur gaat uit naar een tevreden @Tvisser1 😉

Tvisser1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo ik ben al geholpen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic