Goedemiddag,
Kan ik mijn ipv6 verbinding van mijn thuis netwerk wijzigen naar een ipv4 verbinding?
Poortforwardings werken namelijk nu niet.
Hoor het graag!
Groeten,
Jesse
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vreemd zeg, @jessedalmeyer! Om dit alsnog op te lossen hebben we gister de IPV4 optie eruit gehaald en deze heb ik er net weer ingezet. Kun je in de loop van morgenmiddag- na een reset van het modem- checken of het daadwerkelijk ipv4 is?
Ook als het port forwarding is gelukt, lezen we dat graag. In dit topic vind je daar overigens meer informatie over 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi @jessdalmeyer,
Welkom op de community van Ziggo. Het is zeker mogelijk om IPv6 te wijzigen naar IPv4. Ik zie dat @Bert je gelijk al het advies geeft om je profiel aan te vullen. Dankzij de gegevens in het profiel heb ik jouw gegevens erbij kunnen pakken. Ik heb direct het verzoek ingediend om IPv6 om te zetten naar IPv4. Deze wijziging zal binnen 24 uur plaatsvinden. Laat je weten of je na de wijziging gebruik kunt maken van portforwarding?
Hi Steven,
Moet ik hiervoor nog het modem herstarten? Ik heb namelijk nog ipv6 op dit moment.
Heb de gegevens vorige week al helemaal compleet ingevuld.
Groetjes,
Jesse
Het zou al moeten werken @jessedalmeyer! Wil je eens checken of een reset het oplost?
Hi Lotte,
Ik heb het modem stroomloos gemaakt en diverse keren herstart maar nog steeds is het ipv6.
Vreemd zeg, @jessedalmeyer! Om dit alsnog op te lossen hebben we gister de IPV4 optie eruit gehaald en deze heb ik er net weer ingezet. Kun je in de loop van morgenmiddag- na een reset van het modem- checken of het daadwerkelijk ipv4 is?
Ook als het port forwarding is gelukt, lezen we dat graag. In dit topic vind je daar overigens meer informatie over 🙂
Hi Erik,
Het werkt nu goed en ook de port forwarding!
Bedankt voor jullie hulp!
Groet,
Jesse
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.