Vraag
Reacties
Aankondigingen
Hfjkoers
Level 2

Wijkkast kapot

IMG_2024-10-29-09-09-44-046.jpgLS, goedendag, ik heb enkele weken geleden melding gemaakt van een kapot gereden wijkkast. Ondanks dat deze melding was doorgezet is er tot op heden geen actie ondernomen deze kast te vervangen. Hij staat op 4924 bv 29 en u kunt op de foto zien, dat vervanging noodzakelijk is. MvrGr Henny Koers

0 Kudos
11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zojuist gemeld in hiervoor bestemd topic.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Dank je wel voor de melding @Hfjkoers! Ik heb het direct doorgezet naar de juiste afdeling. We gaan de kast zo spoedig mogelijk vervangen.

Dank voor het doorplaatsen @tobiastheebe! 🙂

Hfjkoers
Level 2
Topicstarter

Al diverse keren melding gemaakt van de kapotte wijkkast, echter tot op heden is er nog steeds geen actie ondernomen. Zoals de foto aangaf, staat deze kast eigenlijk al wekenlang open en is het wachten op problemen. MvrGr. Henny Koers

0 Kudos
digibaro
Level 8

Het dichtmaken van de kast door een wijkbewoner met plastic zak/plakband verdiend wel een Ziggo bloemetje. 👌

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Hfjkoers, ik ben erg benieuwd of de eindversterker inmiddels is gerepareerd of dat er nog steeds schade is?

0 Kudos
Hfjkoers
Level 2
Topicstarter

Nee, er is niets gebeurd, de kast staat er nu ruim 3 weken bij zoals op de fotoIMG_2024-10-29-09-09-51-255.jpg

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen! @Hfjkoers 

Schiet niet op hé? We hebben het hier op de radar en zijn er mee bezig! 

0 Kudos
Hfjkoers
Level 2
Topicstarter

Hallo Marco, we zijn nu 3 weken verder en de wijkkast is nog steeds niet vervangen. Met het slechter wordend weer is het een kwestie van tijd, voordat de boel gaat uitvallen door aantasting van de electronica. In totaal is deze situatie al 6 weken en ga nu niet meer reageren en hoop dan ook dat Ziggo het alsnog snel gaat aanpakken, voordat inderdaad storingen gaan optreden, gr....

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag! @Hfjkoers 

Goed dat je opnieuw een bericht stuurt. Ik ben intern gaan zoeken voor je en er zijn op dit moment werkzaamheden gaande. Deze zijn tot en met vrijdag nog bezig en ik verwacht dat de wijkkast hierin ook wordt meegenomen! We houden het in de gaten! 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Hfjkoers - Ik zie dat de werkzaamheden gisteren succesvol zijn afgerond. Niet alle details zijn op dit moment inzichtelijk, maar de planning was het verplaatsen van deze wijkkast (in plaats van reparatie op de huidige plek). Het is voor mij op dit moment niet inzichtelijk wat de huidige werkzaamheden inhielden, maar ik verwacht een relatie hiermee. Mogelijk is er al aan gewerkt of zijn er voorbereidende werkzaamheden getroffen.

0 Kudos
Hfjkoers
Level 2
Topicstarter

Hallo Alex, Ziggo is inderdaad afgelopen week bezig geweest apparatuur hier in Drimmelen te inspecteren ed. De wijkkast is verder ongemoeid gelaten, maar ik verwacht dat de monteur iig de staat van de kast heeft doorgegeven en neem dan ook aan, dat er een vervolg zal zijn de kast te vervangen. Verplaatsen is inderdaad een optie, want deze kast wordt helaas regelmatig kapot gereden. Gr. Henny Koers en bedankt voor de reactie...