Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een probleem met mijn SmartWifi app. Deze heb ik, op advies van een Ziggo medewerker, van mijn telefoon gehaald en weer opnieuw geïnstalleerd, omdat deze geen verbinding met mijn modem wilde maken. Dat gedeelte is inmiddels opgelost door een modem herstart. Maar sinds de nieuwe installatie van de SmartWifi app krijg ik de Wifispots niet meer aan de praat.
Wifispots geeft aan dat ik geen certificaat heb geïnstalleerd. Wanneer ik dan klik op "meer informatie" en "installeer profiel", krijg ik een scherm "een moment", daarna een foutmelding (zie bijlage). Ik heb de handleiding "Wifispots instellen" op de website gevolgd, dit werkt allemaal prima. Als ik bij Wifi handmatig Ziggo netwerk selecteer maakt de telefoon wel verbinding en werkt het allemaal, het certificaat is ook daadwerkelijk geïnstalleerd. Wat gaat er dan nu mis in de SmartWifi app en hoe los ik dat op? En wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van deze optie in de app?
Ik heb een Samsung Galaxy S20 met Android 12 (tip: jullie handleiding laat nog geen Android 12 zien). Wellicht is Android 12 ook gelijk de reden dat dit niet (meer) werkt...Op mijn tablet heb ik het deze week ook geïnstalleerd en dat ging zonder problemen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een update van mijn kant: Het ticket is gesloten op 15 juli dus SmartWifi app gebruikers met Android 11 en 12 kunnen wifispots weer instellen via de app.
Hier exact hetzelfde met Android 12 Nokia X20.
Een update van mijn kant: Het ticket is gesloten op 15 juli dus SmartWifi app gebruikers met Android 11 en 12 kunnen wifispots weer instellen via de app.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...