1
Vraag
2
Reacties
Carola3

Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Wifispots wachtwoord resetten

Als ik inlog op mijn upc, kijk ik bij producten, internet. wifispots. 

bij wifispots staat wifispots ingeschakeld en in zwarte letters geschreven Gebruikersnaam en Wachtwoord, dus alleen de woorden. resetten staat in oranje, maar als je daar op druk gebeurd er niets?  

wifispots heeft altijd gewerkt en de laatste paar weken niet meer. nu wil ik mijn gegevens opnieuw invullen of wachtwoord resetten maar dat lukt niet

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Carola3
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

hoi Lotte, ja ik kan mijn wachtwoord weer resetten  dus zie ik een nieuw wachtwoord.  alleen zie ik mijn gebruikersnaam niet staan. hij zegt dat mijn aanmeldgegevens niet goed zijn.  kan je hier ook naar kijken? 

Bekijk in context

Carola3
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Gisteravond kon ik ook mijn gebruikersnaam zien en toen kon ik wifispots opnieuw instellen en het werkt weer, het is opgelost, hartsikke bedankt.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Welke browser gebruik je, probeer eens Mijn Ziggo in andere browser. Lukt het dan niet dan is het in oud UPC niet mogelijk. Hier oud Ziggo kan het wel.

 

Misschien browser kwestie. Je hebt verschillende, Opera, FireFox,  Chrome, Edge, Internet Explorer 11 niet aanbevolen. Hoop dat het lukt.

 

Anders kan ik nog aan me broer vragen die woont ook in oud Ziggo gebied of hij het wel kan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Dave! Andere browser, goed idee.

 

Waarom zou dat in oud UPC niet mogelijk zijn? Daar heb ik verder nooit iets over gelezen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Bert  was een ingeving dat het nog niet mogelijk was, want in Oud Ziggo gebied kun je modem niet uit bridge halen en in oud UPC kan je modem weer niet zelf activeren, dus kon zijn dat dit ook niet mogelijk is.

 

Gewoon een gedachten meer niet, en ik heb er zelf ook nooit iets over gelezen, het kwam als ingeving binnen.

Carola3
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Dave, ik heb diverse browsers gebruikt, maar bij geen enkele kan ik iets resetten.  

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Er komt vanzelf een Ziggo moderator hier langs.

Carola3
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

20210912_103959.jpg

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Heb ook even nagevraagd aan mijn broer die heeft zelfde scherm, die kan password ook niet resetten in Oud UPC gebied, hij woont tegen over mij zit snelweg tussen.

 

Wat @Bert  aangeeft er komt deze week een moderator vanzelf topic binnen, mocht er na dinsdag niemand zijn geef ons met een @ en naam Dave! of Bert dan kunen we hulp vragen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @Carola3 en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het sinds een aantal weken niet wil lukken om het WifiSpots account te resetten! Het is daarom goed dat je hierover een topic bent gestart op dit forum. Mijn vermoeden is dat er iets misgaat in het WifiSpots profiel sinds de update van de Ziggo Mediabox XL met de nieuwe software. Ik heb dit probleem even intern aangekaart en laat het weten als ik een antwoord en een oplossing heb. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Ik heb even een work around geprobeerd. Wil je kijken of het inmiddels werkt @Carola3

Carola3
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

hoi Lotte, ja ik kan mijn wachtwoord weer resetten  dus zie ik een nieuw wachtwoord.  alleen zie ik mijn gebruikersnaam niet staan. hij zegt dat mijn aanmeldgegevens niet goed zijn.  kan je hier ook naar kijken? 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Carola3 dankje voor de toelichting. Ik ben één en ander voor je aan het kortsluiten. Je hoort zo snel mogelijk de stand van zaken, wil je het over 24 uur nog eens proberen? 

Carola3
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Gisteravond kon ik ook mijn gebruikersnaam zien en toen kon ik wifispots opnieuw instellen en het werkt weer, het is opgelost, hartsikke bedankt.

Carola3
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

het is opgelost zie reactie bij Lotte hieronder

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Carola3 helemaal goed! Fijn om te lezen, mooi dat je dit ook even deelt. Veel plezier ermee! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic