1
Vraag
2
Reacties
22Sjors

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifispots instellen

hoe stel ik mijn wifispots in
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi 22Sjors
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Zoals Musicfreaker al beschreef, via Mijn Ziggo kan je deze instellen.
Wanneer je in Mijn Ziggo bent ga je naar Producten, kies voor Internet en scroll naar beneden. Onderaan kan je je WifiSpots aan- en uitzetten. Zodra je die aan zet dan krijg je een melding met gegevens en die kan je gebruiken op je device (gsm of tablet).

Voor het installeren van WifiSpots, kijk op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/

Bekijk in context

3 Reacties 3
Musicfreaker

Level 1
  • 206Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Via jouw Ziggo account zet je die aan
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi 22Sjors
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Zoals Musicfreaker al beschreef, via Mijn Ziggo kan je deze instellen.
Wanneer je in Mijn Ziggo bent ga je naar Producten, kies voor Internet en scroll naar beneden. Onderaan kan je je WifiSpots aan- en uitzetten. Zodra je die aan zet dan krijg je een melding met gegevens en die kan je gebruiken op je device (gsm of tablet).

Voor het installeren van WifiSpots, kijk op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/
Verwijderd account
Niet van toepassing
"Onderaan kan je je WifiSpots aan- en uitzetten. "
Gisteravond zag ik deze mogelijkheid nog op die pagina, maar vandaag niet meer.
Chat Contact met Ziggo vanmorgen waarin mij werd gemeld dat dit binnen een paar uur weer te zien zou zijn. Kan nu dus ook niet zien of WifiSpots aan of uit staat. In ieder geval kan ik geen contact met WifiSpots krijgen via mijn telefoon, hoewel ik deze geheel volgens de instructies van gisteravond heb ingesteld: identiteit, wachtwoord, Certificaat Ziggo en Wifi gekozen...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic