Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wifispots installeren op samsung Galaxy S22+ telefoon lukt niet.
Heb het geprobeert met smart wifi app en stappenplan via internetsite ziggo
Iedere keer probleem bij certificaat enz.
Vorig jaar met S21+ lukte het direkt
ben geen leek met het installeren van die dingen maar dit lukt mij niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Precies, al herkennen we dat probleem eerlijk gezegd niet. Even voor de zekerheid daarom: lukt het installeren ook niet als je het Wifispot certificaat handmatig via https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifispots/certificaten#/ op je S22 downloadt?
Via het handmatig stappenplan op de site van ziggo en het certificaat handmatig gedownloadt
is het uiteindelijk toch nog gelukt.
Bedankt voor de hulp.
Met de SmartWifi app zou het zo moeten lukken, zonder een certificaat te hoeven downloaden.
Haal het certificaat eens weg en volg de stappen in de SmartWifi app.
Geen resultaat, laat het hier weten.
SmartWifi app blijft maar vragen naar certificaat
of het nou geinstalleerd is of niet.
Via het stappenplan via de ziggo site werkt ook niet.
bij mijn account staat wel dat wifispots installeren niet mogelijk is word aan gewerkt.
staan ook geen gegevens meer van wifispots zoals gebruikersnaam en wachtwoord bij mijn account.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Goedemiddag @awlkurvers,
Opmerkelijk probleem! Vervelend dat het installeren -in tegenstelling tot vorig jaar- zo moeizaam gaat!
Zo te lezen geeft de SmartWifi app een melding over het certificaat. Lukt het installeren via die weg toevallig wel als je rechtstreeks via deze pagina het certificaat installeert?
Als certificaat op mijn telefoon is geinstalleerd krijg ik iedere keer als ik de telefoon opnieuw aan zet een
melding over het certificaat hij vertrouwd het blijkbaar niet.
Precies, al herkennen we dat probleem eerlijk gezegd niet. Even voor de zekerheid daarom: lukt het installeren ook niet als je het Wifispot certificaat handmatig via https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifispots/certificaten#/ op je S22 downloadt?
Via het handmatig stappenplan op de site van ziggo en het certificaat handmatig gedownloadt
is het uiteindelijk toch nog gelukt.
Bedankt voor de hulp.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...