Hee waarom zie ik mijn wifi spots inloggegevens niet meer in mijn ziggo staan?
Gr Peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @knuggets.
Op zoek naar je WifiSpots, maar die lijken plots verdwenen. Dat klopt, inderdaad. In de nieuwe Mijn Ziggo omgeving staan de WifiSpots niet meer onder het kopje Producten en Internet.
Dit is een bestaand probleem, waar achter de schermen aan gewerkt wordt om WifiSpots er weer in te krijgen. Je kunt nu via ziggo.nl/mijn-ziggo/ of via de Smart Wifi app bij je WifiSpots komen.
Sorry voor het ongemak allemaal!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Inderdaad, niet te vinden.
Factuuroverzicht klopt ook niet.
Je vraagt je af wat er nog meer “niet klopt”.
Er lijkt inderdaad meer niet te kloppen. Bij mij staan de wifipods er verkeerd in. Als ik terug ben van vakantie zal ik het wel verder aankaarten.
wat gek dan hier klopt de wifispots en facturen gewoon
inderdaad, als ik via omwegen inlog op ziggo.nl/mijn-ziggo dan zie ik ook wat jij ziet, echter ik wordt ingelogd op ziggo.nl/nieuw-mijn-ziggo en dan kan ik de wifispots niet (meer) vinden.
ik vermoed dat nog niet iedereen over is op de nieuwe mijn ziggo die heb ik zelf nog niet gezien in gebruik bij mij
bij mij gaat ie eerst naar
https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare
dan zie ik heel effe de link die jij noemt met nieuwe mijn ziggo
dan deze link
en dan bij mij laadt ie door naar
Hey @knuggets.
Op zoek naar je WifiSpots, maar die lijken plots verdwenen. Dat klopt, inderdaad. In de nieuwe Mijn Ziggo omgeving staan de WifiSpots niet meer onder het kopje Producten en Internet.
Dit is een bestaand probleem, waar achter de schermen aan gewerkt wordt om WifiSpots er weer in te krijgen. Je kunt nu via ziggo.nl/mijn-ziggo/ of via de Smart Wifi app bij je WifiSpots komen.
Sorry voor het ongemak allemaal!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.