@Cyberbuddy Het tot nu toe meest effectieve antwoord staat nu bovenaan en is zeker geen oplossing, maar een mogelijkheid om de wifispots te kunnen laten werken in een Android toestel.
Zojuist hier geprobeerd op een Android 13 toestel en ik hoefde alleen de hieronder dikgedrukte stappen te volgen en ik kon verbinding maken met de SSID Ziggo wifispots, hier in de straat via de wifi instellingen van het toestel.
"Wifispots kun je, op dit moment, niet aan- en uitzetten in Mijn Ziggo en je kunt niet de inlog gegevens bekijken.
Hopelijk is dit weer snel te zien in Mijn Ziggo.
Het enige wat je nu zelf kunt doen is, als de wifispots al aanstaan, de SmartWifi app gebruiken op een smartphone en daar Wifispots aantikken en dan de paar stappen volgen, alles wordt automatisch ge
installeert op je smartphone, je hoeft niets meer zelf in te vullen.
Laat hier weten of dat lukt of dat het niet lukt en waar het mis gaat.
Ziggo is op de hoogte en op zoek naar een oplossing."