Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Een tweetal vragen
1. Moet ik het wifispots certificaat als wifi of als vpn andere apps installeren .
2. Hoe kan ik een eenmaal geïnstalleerd certificaat verwijderen op een Samsung Galaxy Tab S6.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het lijkt mij dat wifi certificaten samengaan met wifi. De combinatie met vpn of andere apps zijn mij onbekend.
Dank,
Blijft de vraag staan of ik moet kiezen voor wifi of vpn of andere apps, ik ga uit van wifi maar.....
Het lijkt mij dat wifi certificaten samengaan met wifi. De combinatie met vpn of andere apps zijn mij onbekend.
Dacht ik ook, maar omdat er standaard bij de installatie vpn... staat en ik dit moet aanpassen begon ik te twijfelen. Bedankt en een goed weekend
Wifi en beveiligingscertificaat horen bij elkaar.
Als extra beveiligings-laag kán je vpn toevoegen. Maar als je geen bankzaken doet vanuit bijvoorbeeld een restaurant o.d., is dit geen directe noodzaak. Men wil uiteraard graag extra beveiligingen verkopen.
https://www.security.nl/posting/403599/Europol%3A+VPN+noodzakelijk+bij+open+wifi-netwerken
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...