Een tweetal vragen
1. Moet ik het wifispots certificaat als wifi of als vpn andere apps installeren .
2. Hoe kan ik een eenmaal geïnstalleerd certificaat verwijderen op een Samsung Galaxy Tab S6.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het lijkt mij dat wifi certificaten samengaan met wifi. De combinatie met vpn of andere apps zijn mij onbekend.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dank,
Blijft de vraag staan of ik moet kiezen voor wifi of vpn of andere apps, ik ga uit van wifi maar.....
Het lijkt mij dat wifi certificaten samengaan met wifi. De combinatie met vpn of andere apps zijn mij onbekend.
Dacht ik ook, maar omdat er standaard bij de installatie vpn... staat en ik dit moet aanpassen begon ik te twijfelen. Bedankt en een goed weekend
Wifi en beveiligingscertificaat horen bij elkaar.
Als extra beveiligings-laag kán je vpn toevoegen. Maar als je geen bankzaken doet vanuit bijvoorbeeld een restaurant o.d., is dit geen directe noodzaak. Men wil uiteraard graag extra beveiligingen verkopen.
https://www.security.nl/posting/403599/Europol%3A+VPN+noodzakelijk+bij+open+wifi-netwerken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.