Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Jsneakz92
Level 1

Wifispots Playstation 4

Weet iemand of je een playstation 4 kan aansluiten op en wifispot? Internet doet niks bij ons en monteur komt pas 1Juli... anders word het lastig game voor de kids.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999
Level 17
Gamen via Wifispots is niet raadzaam. Zowel de snelheid als de maximale tijd is beperkt waardoor je maar 10 Mbit haalt en ook na bepaalde tijd disconnect en dan weer opnieuw moet verbinden.

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Beeblebrox
Level 14
Hoi,

Je kan niet met je eigen Wifispot verbinden.

Geef ff wat meer info. Wat voor apparatuur heb je: Modem, router, mediabox xl, wifi boosters ???
0 Kudos
Nick999
Level 17
Gamen via Wifispots is niet raadzaam. Zowel de snelheid als de maximale tijd is beperkt waardoor je maar 10 Mbit haalt en ook na bepaalde tijd disconnect en dan weer opnieuw moet verbinden.
0 Kudos
Jsneakz92
Level 1
Topicstarter
Beeblebrox gaat om wifispot van ziggo zelf.
0 Kudos
Sparco1955
Level 16
Jsneakz92 ,

Wat Beeblebrox bedoelt is dat U niet kan verbinden met de Wifispot van Uw eigen modem. U dient die verbinding buiten het bereik van Uw eigen modem te maken. Maar zoals Nick999 al zegt is het niet raadzaam om Wifispots te gebruiken voor gamen e.d.
0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
Sparco©1963 wrote:
Jsneakz92 ,

Wat Beeblebrox bedoelt is dat U niet kan verbinden met de Wifispot van Uw eigen modem. U dient die verbinding buiten het bereik van Uw eigen modem te maken. Maar zoals Nick999 al zegt is het niet raadzaam om Wifispots te gebruiken voor gamen e.d.

Gaat niet lukken
0 Kudos
Sparco1955
Level 16
Ronihd ,

En waarom gaat dat niet lukken? Het is mij vorig jaar wel gelukt bij de buurjongen. Zijn PS bij mij thuis ingesteld en vervolgens bij hem thuis geplaatst. Maar de verbinding met de Wifispots viel behoorlijk tegen. Vandaar dat ik de buurman mijn boormachine heb geleend om kabels aan te leggen.
0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
Sparco©1963 wrote:
Ronihd ,

En waarom gaat dat niet lukken? Het is mij vorig jaar wel gelukt bij de buurjongen. Zijn PS bij mij thuis ingesteld en vervolgens bij hem thuis geplaatst. Maar de verbinding met de Wifispots viel behoorlijk tegen. Vandaar dat ik de buurman mijn boormachine heb geleend om kabels aan te leggen.

Je zal zeker wel verbinding kunnen maken maar echt gamen met die wifi verbinding op grotere afstand niet zoals je zelf aangeeft.

Heel hoge ping tijden de game loopt volgens mij dan ook vast.

Die boormachine met die UTP kabel was denk veel beter idee 🙂
0 Kudos