Vraag
Reacties
Oplossing
bosch-meuter
Level 3

Wifispots Code

  • Wilde Wifispots aan melden op mijn nieuwe telefoon maar ben mijn wifi inlogcode kwijt geraakt. Wilde online even kijken wat de code was maar hier staat dat wifispots instellen niet mogelijk is kom later nog eens terug. Heb nu al bijna 1 maand gewacht maar er verandert niets. Ook de klanten service kan mij niet verder helpen! Hoe lang gaat dit nog duren?
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
23 Reacties 23
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Moet ik dus weer een extra Ziggo smart wifi app op de telefoon laten draaien. Mijn laptop die op Windows draait werkt ook op wifispots. Hoe moet ik deze dan aanmelden als ik ooit een nieuwe aanschaf? Geef mij maar liever gewoon gebruikersnaam en code om verbinding te maken met wifispots! Kan je me die niet geven want ik baal ervan dat ik de inlog gegevens van wifi spots ben kwijt geraak

Uiteraard snap ik deze feedback ook heel goed. Ik heb dit dan ook neergelegd bij de afdeling die hierover duidelijkheid kan verschaffen. Ik kom hier op terug zodra ik een antwoord van ze heb. 

@bosch-meuter Even een tussentijdse update van onze kant als aanvulling op mijn antwoord hierboven.Er komt een oplossing voor eerder genoemde alleen is er helaas nog geen oplossingsdatum te geven. Als er meer informatie te geven is, dan laten wij het uiteraard weten. Tot die tijd is het enkel mogelijk om WifiSpots te beheren via de SmartWifi App voor iOS en Android. 

bosch-meuter
Level 3
Topicstarter

Schouder klopje voor Ziggo het heeft 3 maanden geduurd maar nu is het zover ik kan eindelijk mijn gebruikersnaam en wachtwoord zien! Nu kan ik weer zoals het vroeger ging inloggen op Ziggo Spots. Bedank!

bosch-meuter
Level 3
Topicstarter

Schouder klopje voor Ziggo het heeft 3 maanden geduurd maar nu is het zover ik kan eindelijk mijn gebruikersnaam en wachtwoord zien! Nu kan ik weer zoals het vroeger ging inloggen op Ziggo Spots. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@bosch-meuter Ontzettend fijn dat de gegevens inmiddels voor jou zichtbaar zijn in Mijn Ziggo en dat je nu gebruik kan maken van WifiSpots. Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?