Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Moet ik dus weer een extra Ziggo smart wifi app op de telefoon laten draaien. Mijn laptop die op Windows draait werkt ook op wifispots. Hoe moet ik deze dan aanmelden als ik ooit een nieuwe aanschaf? Geef mij maar liever gewoon gebruikersnaam en code om verbinding te maken met wifispots! Kan je me die niet geven want ik baal ervan dat ik de inlog gegevens van wifi spots ben kwijt geraak
Uiteraard snap ik deze feedback ook heel goed. Ik heb dit dan ook neergelegd bij de afdeling die hierover duidelijkheid kan verschaffen. Ik kom hier op terug zodra ik een antwoord van ze heb.
@bosch-meuter Even een tussentijdse update van onze kant als aanvulling op mijn antwoord hierboven.Er komt een oplossing voor eerder genoemde alleen is er helaas nog geen oplossingsdatum te geven. Als er meer informatie te geven is, dan laten wij het uiteraard weten. Tot die tijd is het enkel mogelijk om WifiSpots te beheren via de SmartWifi App voor iOS en Android.
Schouder klopje voor Ziggo het heeft 3 maanden geduurd maar nu is het zover ik kan eindelijk mijn gebruikersnaam en wachtwoord zien! Nu kan ik weer zoals het vroeger ging inloggen op Ziggo Spots. Bedank!
Schouder klopje voor Ziggo het heeft 3 maanden geduurd maar nu is het zover ik kan eindelijk mijn gebruikersnaam en wachtwoord zien! Nu kan ik weer zoals het vroeger ging inloggen op Ziggo Spots.
@bosch-meuter Ontzettend fijn dat de gegevens inmiddels voor jou zichtbaar zijn in Mijn Ziggo en dat je nu gebruik kan maken van WifiSpots. Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.