1
Vraag
2
Reacties
Peet69

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wifispot inloggegevens - lege velden

Wil de wifispots instellen en doe dat via het stappenplan op mijn ziggo. Als ik bij producten naar internet scroll dan kom ik cia wifispots bij veldenwaar gebruikersnaam en wachtwoord zouden moeten staan. Deze heb je blijkbaar nodig om verder tr gaan maar het zijn lege vlakken. Kan dus ook mijn ww niet wijzigen want er was geen ww om mee te beginnen. Wat nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Wanneer is je abonnement afgesloten? Het kan namelijk zijn dat nog niet alle gegevens verwerkt zijn.
Je kunt eens informeren via chat: https://www.ziggo/chat

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Wanneer is je abonnement afgesloten? Het kan namelijk zijn dat nog niet alle gegevens verwerkt zijn.
Je kunt eens informeren via chat: https://www.ziggo/chat
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Een andere mogelijkheid is dat uw modem in bridge staat, dan is de toegang tot de wifispots voor u uitgeschakeld.
Peet69
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Abonnement sinds 1 week, hoe kan ik zien dat mijn modem in bridge staat? Wat betekent dat?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Peet69 wrote:
Abonnement sinds 1 week, hoe kan ik zien dat mijn modem in bridge staat? Wat betekent dat?

De Connectbox die u waarschijnlijk heeft gekregen is een gecombineerde modem/router. Indien u een eigen router zou willen gebruiken, wordt door de modem in bridge te zetten het routergedeelte uitgeschakeld. Dat zal bij uw Connectbox wel niet gedaan zijn. Het probleem kan dan inderdaad, zoals KBX458 al aangeeft, liggen in de verwerking van uw gegevens in de Ziggo-systemen. Als u naar www.ziggo.nl/chat gaat en wacht tot het chatvenster beschikbaar is, kunt u navraag doen.
Peet69
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dank voor de uitleg, het zit hem inderdaad in de verwerking van de gegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic