Beste, zal wel al eens aanbod zijn gekomen maar zie nergens voor mij een geschikte oplossing (zover ik kan zien). Maar mijn Wifi signaal valt elke keer weg en volgens de diagnose van de connect box is het signaal ook laag. Ik zit misschien 4 meter van de box af met twee duren ertussen en ook op een niveau. Wat ik ook regelmatig hebt dat het signaal in het hele huis wegvalt en ik de boosters elke keer weer moet opstarten zodat het signaal weer actief is met Internet. Ik zie graag een reactie. Groet, Dennis
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken
en een printscreen van de down en upstream
Goedemorgen @Dbalgobind,
Frustrerend dat de wifi vaak wegvalt en snelheid niet goed is!
Goed dat je hierover een topic hebt gestart.
Doorgaans beginnen we bij de basis.
Kun je de gevraagde foto delen? Ook samen met de down en upstream?
Wie weet krijg je aan de hand daarvan een gouden tip 🙂
Dbalgobind wrote:Dag Erik, ik kan even alleen de channel info aanleveren. Een foto vd aop zal ik later toevoegen.
kun je ook een printscreen van het onderste gedeelte van de downstream maken waar de fouten voor en na RS staan
en ook een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)
Hi @Dbalgobind , is het nog geluk om een foto te maken van de AOP? En de gevraagde informatie van @anoniemforum? Dan kunnen we je verder helpen 🙂
De AOP lijkt zo goed als nieuw en de splitter is ook goed.
Dit kan u zo-wie-zo doen: Hoe verwijder je het witte kapje van de splitter?
Er zijn wel veel T3 errors en veel 'Fouten na RS’ maar dat is soms normaal.
Mocht het verwijderen van het kapje geen oplossing zijn, dan kan misschien een Ziggo mod de lijn controleren.
Beste, wat is nu concreet de vraag? Wat wil je nu precies zien?Ik weet niet of dit ontstaan is door de overgang naar Giganet. Want het lijkt er wel op dat het daarna intensiefer is geworden (uitval). Daarvoor had ik het zeldzaam. Maar dus ook nog steeds de vraag waarom het signaal op de devices zo laag is terwijl je er een paar meter vandaan zit. Ik hoor het graag. Groet, Dennis
Dbalgobind wrote:Beste, wat is nu concreet de vraag? Wat wil je nu precies zien?….
Oké, laat ik beginnen zoals eerste ‘reageerder’ had moeten beginnen:
...dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Eerst e.e.a. stabiel krijgen, daarna verder met wifi….
Dit zou ook uw problemen kunnen veroorzaken: Hoe verwijder je het witte kapje van de splitter?
Als u het kapje hebt verwijderd en de splitter goed hebt terug geduwd, is internet dan nog steeds instabiel?
Zo ja, dan moet u wachten op een Ziggo mod, die de lijn.verbinding naar uw huis moet controleren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.